سلام
من خانمی هستم که 10 سال ازدواج کردم متوجه شدم که همسرم بهم خیانت می کنه
هنوز به همسرم چیزی نگفتم ولی خیلی عصبانی ام .نمی دانم روش برخورد صحیح چی می تونه باشه