به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 بهمن 89 [ 00:07]
    تاریخ عضویت
    1389-11-15
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,663
    سطح
    23
    Points: 1,663, Level: 23
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Post بکارت!!! "گذشت یا فراموشی رابطه؟؟؟؟؟؟

    سلام پسری هستم 27 ساله به مدت 1 ساله با یکی از همکلاسی هام که 2 سال ازم کوچکتره دوست هستم بعد از 1 ماه از اشنایی متوجه شدم که ایشون بکارتشو از دست داده و البته خودش اینو به من گفت من خیلی متاثر شدم و خیلی افسوس خوردم از این اتفاق که برای اون افتاده چون اونموقع هنوز خیلی رابطه عمیق نبود خوب در عینه اینکه ناراحت شدم اما نخواستم بذارم برم و به قول معروف کاتش کنم البته اینم بگم که این دختر از هر لحاظ از نظر ظاهر اخلاق مهربونی برای من 100% قابل قبوله اما الان بعد گذشت یکسال از دوستی واقعا نمیدونم باید چکار کنم بعضی وقتا که حرف از ازدواج میشه من نمیتونم بهش قولی بدم چون واقعا در مورد این مسئله (بکارت) نمیتونم حتی با صمیمی ترین دوستم مشورت کنم از طرفی میترسم بدونه توجه به التماس ها و خواهشهای اون بزارمشو برم و بعدا فکر اون و اینکه شاید من میتونستم با اینکار زندگی اونو با اینکه خودمم واقعا دوستش دارم نجات بدم راحتم نذاره و اگر تن به ازدواج با کسه دیگه بدم چون میخوام همسرمو با صفاتی که از اون دیدمو دوست داشتم مقایسه کنم و اینطوری زندگی خودمم اونطور که باید نباشه واقعا در مونده شدم نمیدونم چکار کنم البته اینم اضافه کنم توی این مدت وابستگی شدیدی به من پیدا کرده و دفعه اخر که بهش گفتم نمیتونم باهات بمونم 2 روز تمام زیر سرم و توی بیمارستان بود اینم بگم که بارها ازش در مورد رابطه گذشتش سوال کردم و خواستم بیشتر بدونم اونم هر بار با اینکه واسه خودش گرون تموم میشد گفت که دوست پسر زیاد داشته اما رابطه نزدیک رو با اونا نداشته فقط با همون یکی نمیدونم چکار کنم میترسم به خاطر وابستگی شدیدش نتونسته باشم خود واقعیشو ببینمو و خوبتر بیشناسمش اینم بگم که توی این یکسال دست از پا خطا نکرده اما من میدونم ازدواج و زندگی خیلی متفاوت تر از رابطه دوستی هستن نمیدونم ایا این ریسک رو قبول کنم یا باور کنید نمیدونم این رابطه رو چطور پیش ببرم یا چکار کنم که بعدا پشیمونی توش نباشه؟؟؟؟؟/ لطفا راهنماییم کنید

  2. 2 کاربر از پست مفید فرها د تشکرکرده اند .

    فرها د (دوشنبه 18 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چیکار کنم تنهام نذاره؟؟؟؟؟؟
    توسط donya66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 04 مرداد 93, 16:22
  2. با نامزد لجبازم چکار کنم؟؟؟؟؟؟
    توسط m.milad در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 دی 91, 02:10
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 21:33
  4. تنهابرم کربلا یا نه؟؟؟؟؟؟
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 00:00
  5. با خودخواهی همسرم چه کنم ؟؟؟؟؟؟
    توسط samamalek در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مهر 90, 08:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.