به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    بهشت جان از دید خود به مسئله نگاه کردی.برای شما که مسولیت مالی نداری می شه درس و ازدواجو با هم انجام داد

    ولی برای پسر که مسوالیت مالی گردنشه،چنین چیزی امکان نداره،هم درس هم کار هم زن داری.

    چیو جا به جا بکنه؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 13 بهمن 89)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    من با حرفاي بهشت موافقم!
    كي گفته نميشه هم درس خوند هم زندگي كرد؟ برادر من 23 سالگي ازدواج كرد اونم با يه دختر از فاميلمون كه ميلياردر بودند (يعني ميخوام بگم توقعات دختره خيلي بالا بود) اما حالا پزشك متخصصه اونم در دو زمينه! و دوتا بچه هم داره! درسته كه اول زندگي يه كمي زندگيشون سخت بود اما اگر همون موقع ازدواج نكرده بود تا حالا هم هنوز داشت درس ميخوند.
    خوب تسوكه جان!
    يه كمي از اين دختر خوشبخت بگو لااقل بهتر آدم بتونه كمكت كنه! اگر هم اصلا و اصلا ازش شناخت نداري و فقط به اصرار پدر محترمتون ميخوايد بريد راستش به نظر من شايد اگر كمي بااحتياط پيش بريد بهتره چون ممكنه خداي نكرده پس فردا خانم برادرتون با خودش بگه حالا اگر قبلا رفته بودند خواستگاريش براي شوهرم و جواب رد شنيده بودن هيچي مشكلي نداره ولي چرا اد رفتند همون دختره رو برا تسوكه انتخاب كردند؟! تا هميشه جلو چشم من باشه؟
    البته اين بستگي به خانم برادرتون هم داره اما متاسفانه معمولا بعضي خانمها يه كمي در اين قضيه الكي حساسيت به خرج ميدن.
    بهشت جون واقعا معلمي؟ الهي!قربونت برم ! ديدي من تو پست اول ازت دفاع كردم؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید yasa تشکرکرده است .

    yasa (چهارشنبه 13 بهمن 89)

  5. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasa
    يه كمي از اين دختر خوشبخت بگو لااقل بهتر آدم بتونه كمكت كنه! اگر هم اصلا و اصلا ازش شناخت نداري و فقط به اصرار پدر محترمتون ميخوايد بريد راستش به نظر من شايد اگر كمي بااحتياط پيش بريد بهتره چون ممكنه خداي نكرده پس فردا خانم برادرتون با خودش بگه حالا اگر قبلا رفته بودند خواستگاريش براي شوهرم و جواب رد شنيده بودن هيچي مشكلي نداره ولي چرا اد رفتند همون دختره رو برا تسوكه انتخاب كردند؟! تا هميشه جلو چشم من باشه؟
    البته اين بستگي به خانم برادرتون هم داره اما متاسفانه معمولا بعضي خانمها يه كمي در اين قضيه الكي حساسيت به خرج ميدن.
    شناخت چندانی ازش ندارم. خانم برادرم البه هنوز یه ساله وارد خانواده ی ما شده و منم تهرانم و بااخلاقش زیاد آشنا نیستم. یعنی اگه بدونه در همون مرحله ی اولیه ی تقاضا، پدرش رد کرده، باز هم ممکنه که ناراحت بشه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون
    البته این نظر شخصی من بود و برای وقتی بود که دختر بدونه. ولی اینجوری که میگید، به اون صورت جدی نبوده. بنظرم زیاد بهش اهمیت ندید. برادر شما هم یکی مثل بقیه ی خواستگارای رد شده ی اون دختر. نه؟
    دختره نمی دونه، اما در طی زمان از طریق فرآیندی به نام خاله زنک بازی، خواهد فهمید. اون وقت چی مشکل درست میشه؟
    این جا چند نفر هستند که ممکنه ناراحت بشن. یکی خود دختره. یکی زن برادرم و یکی هم خود برادرم. میشه نظرتتون را روی این ها متمرکز کنین که آیا به نظرتون ناراحت میشن یا نه؟

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    فرهنگ 27
    بذارین جابه جاش کنه، می ریم تو تاپیک خودش صحبت می کنیم. اگه نشد اینجا ادامه می دیم.

  7. کاربر روبرو از پست مفید بهشت تشکرکرده است .

    بهشت (چهارشنبه 13 بهمن 89)

  8. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    سلام. من که یه دخترم، وقتی به مساله نگاه میکنم اصلا خوشم نمیاد. البته اگه بدونم و خبر داشته باشم یه همچین مساله ای رو. راستش برای من هم یه همچین موقعیتی تقریبا پیش اومد که اول برای پسر بزرگه اومدن خواستگاری (البته به حرف زدن ما دو تا نکشید) بعدش جواب رد که دادیم و یه مدت گذشت و پسر بزرگه عقد کرد با یکی دیگه، برای برادر کوچکتر پا پیش گذاشتن. که من اصلا میگفتم روم نمیشه تو چشم برادر بزرگه نگاه کنم. حالا برم و اون بشه برادر شوهرم

    البته این نظر شخصی من بود و برای وقتی بود که دختر بدونه. ولی اینجوری که میگید، به اون صورت جدی نبوده. بنظرم زیاد بهش اهمیت ندید. برادر شما هم یکی مثل بقیه ی خواستگارای رد شده ی اون دختر. نه؟

  9. 3 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (شنبه 16 بهمن 89)

  10. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    آقای تسوکه من یک مورد را می شناسم که صبح خواستم بگم گفتم مورد خاص است، شاید در مورد شما صدق نکند. اما الان گفتم حالا به عنوان نمونه بگم. گرچه نمی شه تعمیم داد.
    برادر بزرگتر از دختر خانم خواستگاری کردند و رسما رد شد و اطرافیان هم در حدی که اقوام از آمدن خواستگار باخبر می شوند در جریانند. چند سال بعد برادر کوچکتر خواستگاری کرد و پذیرفته شد و عروسی و ...
    الان رابطه ی دو برادر و دو عروس اصلا خوب نیست و دایم قهر و مشکل و ... من نمی دونم ریشه اش اون مساله است که این طوری خودش را بروز داده یا مثل خیلی از جاری ها و برادرهای دیگه ممکنه قهر دیگه ای داشته باشند. البته خودشان هیچوقت عنوان و یاد آوری نکردند اون موضوع خواستگاری را ولی فکر نکنم یادشان رفته باشد.
    راستی می دونم که عروس بزرگتر از این ماجرای خواستگاری خبر دارد.

    گفتی دو تا کیس داری. حالا اون کیس دوم را بگو به شکل موازی بررسی کنیم. شاید اصلا بهتر بود. اینقد انرژی سر این ازمون نگیر.

  11. 3 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (پنجشنبه 14 بهمن 89)

  12. #7
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهشت
    آقای تسوکه من یک مورد را می شناسم که صبح خواستم بگم گفتم مورد خاص است، شاید در مورد شما صدق نکند. اما الان گفتم حالا به عنوان نمونه بگم. گرچه نمی شه تعمیم داد.
    مرسی، این قضیه ای که گفتین ممکنه برای من هم رخ بده و من باید حواسم را بیشتر جمع کنم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهشت
    گفتی دو تا کیس داری. حالا اون کیس دوم را بگو به شکل موازی بررسی کنیم. شاید اصلا بهتر بود. اینقد انرژی سر این ازمون نگیر.
    کیس دوم داروسازی می خونهاما دو تا خواهر بزرگتر از خودش داره که عروس نشدن و یک سری مشکلات دیگه. اما خب من قرار نیست حتما با یکی از این دو عروسی کنم که. بیشتر فکر من در مورد این است که آیا الان دکترا بخوانم یا ازدواج که متاسفانه مدیر هم اون تاپیک را منتقل کرده. حالا من همش منتظرم تا اونو منتقل کنند و بیشتر روی اون بحث کنیم. حالا این دختر نشد هم نشد، مهم نیست. بیشتر اون موضوعو می خوام روش کمکم کنین که مدیر هم نمیدونم کجاست و منتقلش نمی کنه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    یا اینکه مثلا بگی: خانوم جان! بذار اول من برم دکترا بگیرم. تو این مدت هم شما توی یه دونه اتاق تو خوابگاه متاهلی شاهد دکترا خوندن و ترقی من باش، و از همه نیازهات چشم بپوش، انشا الله یه روز دکترامو میگیرم سر یه کار خوبی میرم اونوقت پول میدم شما هم بری درستو بخونی.
    یعنی یه دختر حاضر نیست که 3 سال سختی بکشه، عوضش یه عمر دو نفری کیفش را ببریم.
    دخترهای تالار میشه بگین که همچین موقعیتی براتون گیر بیاد حاضرین یا نه؟ یکی از دوستان دکترای من، خانومش مهندسه و خرج زندگی فعلا تا اون دکتراش تموم شه، به عهده ی خانومشه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط ثمین1360
    این موردی که شما مطرح کردین بستگی به این داره که شماو اون دختر خانم وبرادرتون چه دیدی نسبت به این موضوع داشته باشید ......آیا از نظر خود شما در اینده وسواسی در رفتارتان نسبت به این مورد درروابطتتان خواهید داشت؟ به نظر من البته اینو بگم نظر شخصیمه اون خانم چه حالا متوجه شده باشند یا بعدا دید اون دختر خانم نسبت به این موضوع مهمه ....من می گم بهتر بود خانم قضیه رو می دونستن این طوری کار هر دوی شما راحت بود چون عکس العمل ونظر اون خانم رو بهتر متوجه می شدین ..دوم ایا برادرتان علاقه وتوجه خاصی نسبت به اون خانم داشتند یا نه فقط در حد پیشنهاد از طرف پدر مادر خودتان بوده ؟ واگه این قضیه از طرف هردوتون حل شده باشه وقضیه از طف برادرتون جدی نبوده باشه در این صورت مشکلی نخواهید داشت.....
    ممنون، حرفاتون خیلی درسته و من بیشتر باید روش بررسی کنم. مرسی

    نقل قول نوشته اصلی توسط ثمین1360
    راستی آقای تسوکه زیاد رو این مورد که از خانواده مرفهی هستن تمرکز وحساب باز نکنین .....این دلیلی نمی شه که شما بسیاری از معیارهای مهم برای همسفر آیندتون رو کم رنگ کنید....ببخشید شما خودتون صاحب نظرید. سعی کنید در مراحل شناخت بیشتر رو رفتار خود دختر خانم حساب باز کنید نه خانوده وپدرش.......
    ببینین دوستان، می دونین چرا من ازش خوشم اومده، چون که یه دختر توی یه خانواده میلیاردریه که سالم مونده و خیلی هم ساده است. (یه جورایی شبیه همون دختریه که yasa قبلا گفت که یکی از دوستاش توی خانواده ی مرفه هست ولی خیلی اخلاقش خوبه و از همه بهتره.) باباش براش ماشین می خره تا باهاش بره دانشگاه و اون ماشین را میزاره تو خونه و با تاکسی و اتوبوس میره. یه دختر ساده از یک خانواده ی مرفه، دختری که تا حالا دوست پسر نداشته. اینا برام باارزشه. و گرنه من وقتی از درس فارغ شم، در طی 4 سال، هم خونه دارم و هم ماشین و هیچ دغدغه ی فکری ای ندارم. منتها از این اخلاق سادگی اش خوشم اومده. حالا شما منو متهم می کنین به این که برای پول باباشه. در حالی که اگه من با یه دختر مهندس ازدواج کنم (مثل همین دوستم که در بالا نوشتم.) اون حاضره تا خرج را 2 سال بده و بعدش زندگی خیلی بهتری داشته باشه. تازه منتی هم نیست.

    نقل قول نوشته اصلی توسط goolnaz
    من یه سوال داشتم شما که این خانم را نه میشناسین و نه حتی قیافش یادتون هست چرا اصرار دارین که حتما با ایشون ازدواج کنین؟
    اصرار ندارم، دارم بهش فکر می کنم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط goolnaz
    یعنی واقعا کیسهای دیگری دورو برتون نیست؟
    قطعا وقتی جدی تر وارد ازدواج بشم و بخوام برم جلو، کیس های دیگه ای هم پیدا میشه. من اگه تصمیم برای دکترا نباشه و برم واسه ازدواج، تا بخواهین کیس هست. این یه مورده و دارم به خاطر برخی از نکات مثبتش بهش فکر می کنم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط goolnaz
    دلیل انتخاب ایشون وضع توپ باباشون نیست؟
    نه، واسه اینه که تو خانواده ای پولدار، دختر سالمیه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط goolnaz
    هم اون 19 ماده معروف تسوکه را هم اجرا کنه.فکر نمیکنی زیادی خوش به حالت بشه ؟
    شما اون 19 تا از کجا یادتونه، من خودمم یادم رفته بود.

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    اون یکی تاپیک هنوز باز نشده.یه مسئله ای یادم اومد که نمی تونم نگم.شنیدم سن استخدام تا 28 سالگیه.اول تحقیق کن صحت داره؟بعد ببین برای کسایی که ادامه تحصیل می دن و ممکنه سنشون از 28 بگذره امکان استخدام وجود داره یا نه.
    یکی دو روز دیگه صبر می کنم، اگه مدیر بازش نکرد، میرم یکی دیگه از اول باز می کنم.
    اما این 28 فکر کنم برای استخدام فوق لیسانس باشه. من می خوام دکترا بخونم و استخدام دکترا در دانشگاه فکر نکنم گیر سنی بدهند.



  13. کاربر روبرو از پست مفید tesoke تشکرکرده است .

    tesoke (شنبه 16 بهمن 89)

  14. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 20:45]
    تاریخ عضویت
    1389-5-11
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    3,474
    سطح
    36
    Points: 3,474, Level: 36
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    346

    تشکرشده 346 در 157 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    سلام آقای تسوکه

    این موردی که شما مطرح کردین بستگی به این داره که شماو اون دختر خانم وبرادرتون چه دیدی نسبت به این موضوع داشته باشید ......آیا از نظر خود شما در اینده وسواسی در رفتارتان نسبت به این مورد درروابطتتان خواهید داشت؟ به نظر من البته اینو بگم نظر شخصیمه اون خانم چه حالا متوجه شده باشند یا بعدا دید اون دختر خانم نسبت به این موضوع مهمه ....من می گم بهتر بود خانم قضیه رو می دونستن این طوری کار هر دوی شما راحت بود چون عکس العمل ونظر اون خانم رو بهتر متوجه می شدین ..دوم ایا برادرتان علاقه وتوجه خاصی نسبت به اون خانم داشتند یا نه فقط در حد پیشنهاد از طرف پدر مادر خودتان بوده ؟ واگه این قضیه از طرف هردوتون حل شده باشه وقضیه از طف برادرتون جدی نبوده باشه در این صورت مشکلی نخواهید داشت.....

    راستی آقای تسوکه زیاد رو این مورد که از خانواده مرفهی هستن تمرکز وحساب باز نکنین .....این دلیلی نمی شه که شما بسیاری از معیارهای مهم برای همسفر آیندتون رو کم رنگ کنید....ببخشید شما خودتون صاحب نظرید [color=#FF1493]ولی عصاره وجوهر انسانیت هر انسانی جدا از این موارد است [/color

    سعی کنید در مراحل شناخت بیشتر رو رفتار خود دختر خانم حساب باز کنید نه خانوده وپدرش.......

  15. 3 کاربر از پست مفید ثمین1360 تشکرکرده اند .

    ثمین1360 (شنبه 16 بهمن 89)

  16. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 شهریور 90 [ 17:58]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,813
    سطح
    25
    Points: 1,813, Level: 25
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    95

    تشکرشده 94 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    سلام اقای تسوکه میبینم که به مبارکی دارین قاطی مرغها میشین

    من یه سوال داشتم شما که این خانم را نه میشناسین ونه حتی قیافش یادتون هست چرا اصرار دارین که حتما با ایشون ازدواج کنین؟یعنی واقعا کیسهای دیگری دورو برتون نیست؟دلیل انتخاب ایشون وضع توپ باباشون نیست؟اگر اینطور باشه واقعا متاسفم چون دارین خشت اول را کج میذارین.یعنی هم باید خانواده ایشون از نظر مالی ساپوردتون کنن وهم دختر بیچاره باید از زندگی مرفهش بزنه وبیاد یه زندگی ساده دانشجویی را قبول کنه وهم اون 19 ماده معروف تسوکه را هم اجرا کنه.فکر نمیکنی زیادی خوش به حالت بشه ؟

    داداش خوبم کمی جدیتر به مساله ازدواج فکر کن. شما که میخوای بشی اقای دکتر دیر یا زود به همه چیزهایی که میخوای میرسی پس زیر منت کسی نرو.

    ببخش اگه زیادی صمیمی شدم.راستی گفتم یه سوال ولی بیشتر شد.

  17. کاربر روبرو از پست مفید goolnaz تشکرکرده است .

    goolnaz (پنجشنبه 14 بهمن 89)

  18. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: ازدواج من با این دختر مشکلی درست نمی کنه؟

    اون یکی تاپیک هنوز باز نشده.یه مسئله ای یادم اومد که نمی تونم نگم.شنیدم سن استخدام تا 28 سالگیه.اول تحقیق

    کن صحت داره؟بعد ببین برای کسایی که ادامه تحصیل می دن و ممکنه سنشون از 28 بگذره امکان استخدام وجود داره

    یا نه.

  19. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 14 بهمن 89)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.