باسلام وخسته نباشی به دوستان عزیزهمدردی
من درکودکی بیش فعالی داشتم وچون خونوادم نمیدونستندبیش فعالی یعنی چه وبخاطراینکه منم کودک شلوغ وجنب وجوش بیشتری داشتم همیشه موردسرزنش وکتک قرارمیگرفتم
والان که 29 سالمه موقع کار یامطالعه ویا هرچیز دیگری بجز رانندگی تمرکزم زیادنیست بعنوان مثال وقتی میام سایت همدردی همزمان 5 ویا6 تا پنجره بازمیکنم یخورده اینو میخونم وچون حوصلم نمیکشه میرم سراغ بعدی
ویا مطالعه تا حالا یک بارنشده من یک کتابو ازصفحه اول شروع کنم وبه اتمام برسونم وقتی صفحه یک رومیخونم سریع میرم توفهرستها بعدبازبرمیگردم به صفحه اول یه 7 ...8 سطرمیخونم باز برمیگردم به صفحاته دیگه
ودرموقع کار چون من مغازه دارم کارم هم یطوریکه بایدهمیشه مغازم شیک وخیلی تمیزباشه یموقع میبینی دارم یه کاریوتومغازه انجام میدم تموم نشده میرم سراغ کاردیگه ودرکل بگم این اخلاقم منو کلافه وخسته کرده طوری که گاهی اوقات همچین خسته میشم اصلا دست به هیچ سیاه وسفیدی نمیزنم ومشتری هم میاد حس میکنم تودلش میگه اینو ببین یه روز مغازش خیلی شیک وتمیزه یه روزنه اونموقع هستش استرس میگیرم وناامیدمیشم هزاران بارخواستم خودمواصلاح کنم ولی متاسفانه نتونستم وفکرمیکنم منو توزندگی یخورده عقب انداخته.
خیلی تاثیرتوروابطم گذاشته چون میدونم مشکلم چیه عذاب میکشم
بنظرتون ایا این بیش فعالیم الان درمان میشه یانه؟؟؟؟
اگردرمان میشه درمانش چندمدت طول میکشه؟؟؟
ازدوستان عزیزواقای مدیرباتجربه کمک میخوام
باتشکر![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)