به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 دی 90 [ 15:59]
    تاریخ عضویت
    1389-10-04
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,539
    سطح
    30
    Points: 2,539, Level: 30
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    152

    تشکرشده 150 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بیش فعالی من درکودکی وعدم توجه خانواده

    باسلام وخسته نباشی به دوستان عزیزهمدردی
    من درکودکی بیش فعالی داشتم وچون خونوادم نمیدونستندبیش فعالی یعنی چه وبخاطراینکه منم کودک شلوغ وجنب وجوش بیشتری داشتم همیشه موردسرزنش وکتک قرارمیگرفتم
    والان که 29 سالمه موقع کار یامطالعه ویا هرچیز دیگری بجز رانندگی تمرکزم زیادنیست بعنوان مثال وقتی میام سایت همدردی همزمان 5 ویا6 تا پنجره بازمیکنم یخورده اینو میخونم وچون حوصلم نمیکشه میرم سراغ بعدی
    ویا مطالعه تا حالا یک بارنشده من یک کتابو ازصفحه اول شروع کنم وبه اتمام برسونم وقتی صفحه یک رومیخونم سریع میرم توفهرستها بعدبازبرمیگردم به صفحه اول یه 7 ...8 سطرمیخونم باز برمیگردم به صفحاته دیگه
    ودرموقع کار چون من مغازه دارم کارم هم یطوریکه بایدهمیشه مغازم شیک وخیلی تمیزباشه یموقع میبینی دارم یه کاریوتومغازه انجام میدم تموم نشده میرم سراغ کاردیگه ودرکل بگم این اخلاقم منو کلافه وخسته کرده طوری که گاهی اوقات همچین خسته میشم اصلا دست به هیچ سیاه وسفیدی نمیزنم ومشتری هم میاد حس میکنم تودلش میگه اینو ببین یه روز مغازش خیلی شیک وتمیزه یه روزنه اونموقع هستش استرس میگیرم وناامیدمیشم هزاران بارخواستم خودمواصلاح کنم ولی متاسفانه نتونستم وفکرمیکنم منو توزندگی یخورده عقب انداخته.
    خیلی تاثیرتوروابطم گذاشته چون میدونم مشکلم چیه عذاب میکشم
    بنظرتون ایا این بیش فعالیم الان درمان میشه یانه؟؟؟؟
    اگردرمان میشه درمانش چندمدت طول میکشه؟؟؟
    ازدوستان عزیزواقای مدیرباتجربه کمک میخوام
    باتشکر

  2. 2 کاربر از پست مفید خودساخته تشکرکرده اند .

    خودساخته (سه شنبه 12 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زودرنج بودن وعدم توانایی ارتباط شوهرم با خانوادم
    توسط asalak65 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 12 شهریور 95, 00:00
  2. چه طور زندگی را عاشقانه کنم وعاشقانه نگه دارم ؟
    توسط سرگشته دوست در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 26 مهر 93, 14:11
  3. چکار کنم که مومن وعاقل باشم؟
    توسط earth در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 92, 00:26
  4. خانواده ي شوهرم به وعده هاشون عمل نكردن ،چه كار كنم؟
    توسط عسلي در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 دی 91, 12:11
  5. انجام ندادن وعده ها و اخلاق بد نامزدم
    توسط تسلیم خدا در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 اسفند 90, 03:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.