سبکتنین عزیز خواهش میکنم اینقدر عجول نباش (صبر صبر صبر صبر)
راستش من درست نمیتونم راهنمای کنم. تک تک پستهای توی تایپک رو خوندم.
مشکلت این هست که روی خدوت کار نمیکنی. همش داری به آب و آتیش میزنی که شوهرت برگرده. وقتی شوهرت زنگ میزنه و سوال میکنه که چیکار کردی واسه عقد نامه، یا وقتی میگه من میخوام طلاقت بدم، یا وقتی میگه دوستت ندارم... شما زود عصبانی نشو، زود نگو باشه هفته دیگه اصلا میریم واسه طلاق (همینکه میگی باشه اصلا هفته دیگه میریم واسه طلاق، نشون میده که هنوز کنترل نداری که وقتی عصبانی هست آروم باشی) . میتونی در جواب به شوهرت بگی من راضی به طلاق با تو نیستم.
خداییش زیاد به حرفای بچها گوش نمیکنی. چرا تلفنش رو جواب میدی؟ فکر کن اصلا نیست یا خدای نکرده طلاق گرفتی و هیچجوری نمیتونی باهاش صحبت کنی. ببین زمان بعد از طلاق چقدر سختتر از زمانه حال هست. پس زود زانو خم نکن و بگو دیگه خسته شدم ، دیگه بریدم، دیگه نمیتونم، دیگه نمیشه. این موجهای منفی رو از خودت دور کن. به خدا توکل کن.
هیچوقت از خدا ناامید نباش![]()








). یا اینکه شما رفتار عاقلانه ای برای گشودن مسیر بازگشتش انجام ندادی هنوز! و اونم یه تضمین عینی برای تغییر میخواد که به قول دوستان شما هنوز از پسش نتونستی بربیای.


علاقه مندی ها (Bookmarks)