با سلام به همه ي شما دوستاي گلم
ميرم سر اصل مطلب و خسته تون نميكنم
من و همسرم عقد هستيم چند وقت پيش مبلغي پول البته با اطلاع همسرم به خواهرشوهرم قرض دادم كه قرار شد 20 روزه بهم برگردونه ولي 4 ماه ازش گذشت و هيچ خبري نشد تا اينكه من نياز مبرم به پولم پيدا كردم و اون پول رو تا آخر بهمن ماه واقعا نياز دارم همسرم چند بار مستقيم و غيرمستقيم به خواهرش اين قضيه رو گفته بود كه من به اون پول نياز دارم ولي باز خبري نشد تا ديروز كه همسرم تماس گرفت و گفتش كه حتما حتما خودت بايد تماس بگيري ولي واقعا برام سخت بود وحشتناك بود بعد از كلي اين پا و اون پاكردن بالاخره تماس گرفتم و با كلي معذرت خواهي بهش گفتم كه گفتش سعي ميكرده برام تا اون موقع جورش كنه ، ولي ديشب فهميدم خواهرشوهرم بعد از 15 سال زندگي از همسرش جدا شده - طلاق توافقي - كه اين موضوع رو فقط من ميدونم و يكي ديگه از خواهرشوهرام . بخاطر موضوع پول همسرم و خواهرشوهرم از هم دلگير هستن خواهش ميكنم بهم بگيد چيكار كنم كه رابط شون رو بهتر كنم با توجه به اين شرايطي كه خواهرشوهرم داره [/b]








علاقه مندی ها (Bookmarks)