به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آبان 94 [ 01:14]
    تاریخ عضویت
    1389-11-09
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    3,605
    سطح
    37
    Points: 3,605, Level: 37
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: کم رویی و خجالت


  2. #12
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: کم رویی و خجالت

    چرا گريه مي كني ؟!

    با گريه كردن مشكل حل مي شة‌؟!

    اين عدم پذيرش در مورد وضعيت خودت ابدا خوب نيست .

    بايد به خودت بگويي حالا كه به اينجا رسيده ام بايد ببينم چه مي توانم براي برون رفت از اين موقعيت و وضعيت انجام دهم . ضعفهاي من كجاست ؟ نقاط قوت من كجاست ؟

    با خودت بگو تقريبا 30 كيلو وزن اضافه دارم . اما مشكلي نيست و من قادر هستم وزن خودم را به ايده ال نزديك كنم .من به عدد 30 فكر نمي كنم بلكه به هدفم فكر مي كنم زمان مي برد اما من مي توانم با يك برنامه ريزي غذايي و تحركي مناسب طي زمان به اين خواست برسم همانگونه كه خودم اين شرايط را با توانايي اشتهاي خوب و ا هميت ندادن و توجه نكردن به وضعيت سلامت و روحي و جسمي برا ي خودم ايجاد كردم و كافي است كه هدف داشته باشم و برنامه ريز ي و پشتكار و صبور باشم و.....


    چه بايد كرد ؟

    برنامه ريزي تحركي . از زماني كه در خانه هستي براي حركت كردن استفاده كن و برنامه ريزي ورزش داشته باش و يا در يك باشگاه ثبت نام كن .
    اگر دكتر تغذيه در شهرتان هست پيش دكتر برو و برنامه ي غذايي مناسب به سن خودت را بگير .


    فقط خواهشا از هر روشي اقدام نكن و مثلا فقط به رژيم گرفتن يا ورزش سنگين انجام دادن خودت را محدود نكن .

  3. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (جمعه 29 بهمن 89)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکلات زناشویی
    توسط mahtabgh در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 مرداد 94, 00:53
  2. پژوهش دانشگاهی درباره خیانت زناشویی
    توسط دانشجوی خانواده درمانی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 اسفند 93, 17:34
  3. سردی هر دومون در رابطه زناشویی
    توسط samantasara در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: جمعه 28 آذر 93, 19:09
  4. راههای مقابله با بحران ها در زندگی زناشویی (( حتما حتما بخوانید ))
    توسط مهاجر بي نشان در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 07 مرداد 91, 03:34
  5. بامشکل انتقام جویی چه کنم؟
    توسط javad.m در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 شهریور 90, 22:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.