به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 33
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 87 [ 11:35]
    تاریخ عضویت
    1387-2-29
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    4,275
    سطح
    41
    Points: 4,275, Level: 41
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    84

    تشکرشده 88 در 53 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    من که به زن بودنم افتخار می کنم، آقایان ناراحت نشوند، ولی من همیشه خدا را شکر می کنم که مرا زن آفرید و مرد نیافرید...

  2. #12
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,187
    سطح
    100
    Points: 325,187, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    سلام
    همیشه هر اختیاری مسئولیت های خاص خودش رو داره،‌و هر منافعی هزینه های خاص خودش را طلب می كنه.
    به طور كلی پكیج كلی انسانها جالب و زیباست. چه خانم باشی چه آقا باشی.
    مهم اینه كه در هر جنسیتی بودیم ،‌انسان باشیم.
    بحث آزادی و ... هم بر می گرده به موقعیت ها ،‌فرهنگها....
    هر فرهنگی افراط و تفریط های خودش رو داره...
    یه فرهنگی خانم ها را برهنه می خواهند....
    یه فرهنگی خانمها را زندانی می خواهد.
    و در هر دو این فرهنگ هم ممكن است بسیاری از افراد میانه رو باشند.

    اما این سئوال كلی به این بستگی دارد كه افراد هدفشون چیه،‌ و بدنبال چی هستند و در چه محیطی قرار دارند؟
    اما اعتراف می كنم همیشه در طول تاریخ و در مكانهای مختلف حقوق زنها كم و بیش به نحوی ضایع شده است. و این هیچ ربطی به غرب و شرق و گذشته و حال ندارد.
    همان دیدگاهی كه یك روز خانمها را در پستو می كرد و حرمسرا را برای مردها تجویز می كرد. امروز به شكل فیمنیست و آزادی زنان ،‌آنها را به نحو دیگری در استثمار گرفته است. و دوست دارد آنها را وسیله لذت مردان كند.

    ما باید آگاه باشیم. (نه صرف داشتن اطلاعات و دانش) ، و این آگاهی هر وقت با ماست ما را با ارزش می كند،‌ حالا یا خانم ،‌یا آقا
    هر دو جنس نیز در كنار امتیازات خاص خودشون مسئولیت های خاص خودشون را دارند. ...
    اما عشق مادری تجربه منحصر به فرد جنسیت زن است. كه از نظر مادران منحصر به فرد است.

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 08 آذر 87 [ 17:46]
    تاریخ عضویت
    1387-6-07
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,395
    سطح
    36
    Points: 3,395, Level: 36
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    سلام
    من دوست دارم مرد باشم
    اگه مرد بودم خیلی کارها می کردم
    می رفتم یه گوشه دنیا تنهای تنهای
    من باشم و خدا

  4. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آبان 87 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1387-5-20
    نوشته ها
    245
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 82 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    آقای مدیر یه سئوال داشتم با در نظر گرفتن وضعیت و شرایط و فرهنگ جامعه ما و مسیری که داریم طی می کنیم و آن چیزی که در آینده نه چندان دور بر جامعه ما حکمفرما خواهد بود آیا دوست داشتید زن باشید و یا همچنان مرد باقی بمونید؟

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 تیر 88 [ 15:54]
    تاریخ عضویت
    1387-6-07
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    3,490
    سطح
    36
    Points: 3,490, Level: 36
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    من زن هستم و مادر هم هستم و افتخار میکنم که زن هستم چون فقط بهشت زیر پای مادران هست و بس.
    و از جنسیت خودم خیلی راضی هستم و خدارا شاکرم
    [size=large][size=large]
    هر گز ندیدم بر لبی لبخنند زیبای تورا ،
    [/size] هر گز نمیگیرد کسی در قلب من جای تو را
    زندگی گر هزار باره بور ، بار دیگر تو ، بار دیگر تو[/size]

  6. #16
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آبان 87 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1387-5-20
    نوشته ها
    245
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 82 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    من با چندین پزشک و روان پزشک و روانشناس و کلی کلینیک و آدمهایی که در کشورهایی غیر از ایران زندگی می کنند و مشکل من رو داشتند صحبت کردم من هم می تونم شخصیت یک زن رو داشته باشم هم شخصیت مرد رو با فیزیک خاصش حتی صدای من هم مشخص کننده جنسیت من نیست
    من از اون گونه های خاص دو جنسه هستم که می تونم هم باردار بشم هم زنی از من باردار بشه با سه تا عمل می تونم هم فیزیکم رو زن کنم هم مرد
    بد قضیه اینجاست که نمی دونم کدوم باشم حتی پزشک هام نمی تونن در مورد این قضیه 70-30 یه جنسیتی رو پیشنهاد بدن پیشنهاد هاشون 10-90 هست
    کمکم کنید واقعا مستاصل و آشفته ام
    حتی استخاره کردم جوابش اینکه شرایط رو بسنجم بعد عمل کنم ولی من دیگه نمی دونم چی رو باید بسنجم سخته نه نمازم نمازه نه روزم روزست نه ارضا شدنم ارضا شدنه نه کارم کاره نه دوستی دارم و حتی فامیل از من گریزونن و اونایی که نزدیکم می بینمشون همه ترحمه و دلسوزی نه هیچ چیز دیگه نم خوام کفر بگم ولی خدا مگه من چه خبط و خطایی قرار بود بکنم که منو دچار چنین مشکلی کرد لعنت بر همه چیز و همه کس کاش نبودم کاش تو همون بچگی می مردم این زندگی چه ارزشی داره خودم نم دونم کیم چه برسه به دیگرون لعنت بر من که خواستم به این دنیا بیام روزی هزار بار آرزوی مرگ می کنم نمی دونم وقتی می رم بیرون لباس زنونه تن کنم یا مردونه فاجعه است

  7. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    نقطه سر خط عزیز، انقدر خودتو اذیت نکن، بهتر نیست کمی صبر کنی و بعد با آرامش بیشتری تصمیم بگیری، به نظر من این تصمیم خیلی خیلی مهمه، پس بهتره در شرایط بهتری گرفته بشه. به اطرافت نگاه کن، کتابهای عرفانی بخون، بذار روحت آروم باشه و اون تصمیم بگیره که کدوم جنسیت باعث رشدش می شه.
    این فرصت خوبیه، من الان خودمو گذاشتم جای شما، شما این فرصت رو دارین که خودتون جنسیتتون رو تعیین کنید و این اصلا بد نیست، خیلی هم خوبه.
    امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری، از پدر و مادرت کمک بگیر اونها حتما بهتر می تونن کمکت کنن، خدا هم کمکت می کنه مطمئن باش.
    البته اینم بگم انتخاب هر کدوم از جنسیتها اشتباه نیست. هر کدوم رو که انتخاب کنی اگه بخوای توی زندگیت موفق بشی، مطمئن باش که موفق خواهی شد. اراده و پشتکار ربطی به جنسیت نداره.

  8. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 مهر 87 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1387-6-06
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,447
    سطح
    36
    Points: 3,447, Level: 36
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط noghte sare khat
    میشه در مورد همین روح بیشتر بگید؟خواسته های یه زن و نیازهای یه مرد چیه؟تا اونجاییکه میشه سعی کنید جز به جز جواب بدید کلی گویی نکنید
    در پناه حق
    من اين روح لطيف و يا به قولي پروانهاي رو دوست دارم.همه چيزو ميشه لمس كردن دقيقاً از نزديك.ولي آقايون اين حس رو بصورت كامل ندارن.حتي اگه شنيده باشيد ميگن خانمها توي تشخيص رنگها ،حس بويايي و خيلي چيزهاي ديگه دقيقتر از آقايون عمل ميكنن.درمورد نيازهاي مردان چيزي كه به نظر من از همه بيشتر به چشم مياد نياز جنسيشونه.و خيلي براشون اهميت داره ولي كمتر زني رو ديدم كه بگه اگه اين قضيه جنسي نباشه ميميره ولي اينو مردا ميگن.نظر شما چيه؟

  9. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1387-5-02
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    3,865
    سطح
    39
    Points: 3,865, Level: 39
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    نقطه سر خط
    به نظر من مرد بودن را انتخاب کن به هزارو یک دلیل
    تو فردا می خوای ازدواج کنی نه؟
    به نظرت کدوم مردی با ازدواج می کنه اگه دختر باشی و زندگیتو بش بگی
    اما اگه مرد باشی آخر سر یکیو پیدا می کنی
    حرفامو بی غرض می گم
    حس مادریو می خوای چکر یا صدای پرنده ها رو
    اگه بخوای تا 1 شب بیرون باشی
    به نظرت یه زن می تونه؟
    نه نمی تونه
    فردا می خوای کار کنی
    یه مرد حقوقش بیشتر در همه جهان
    زن بشی که چی بشه
    از محدودیت خوشت می یاد

  10. کاربر روبرو از پست مفید tarane5000 تشکرکرده است .

    tarane5000 (چهارشنبه 19 مهر 91)

  11. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: یه نظر سنجی برای یک عمر زندگی بدون راه بازگشت:زن باشم یا مرد؟

    سلام noghte sare khat
    حضورتون را در جمع دوستان تالار همدردی تبریک می گویم
    دوست گرامی ما هر کدوممون در زندگی ناگزیریم که دست به انتخاب بزنیم و راه و سرنوشت خودمون رو تعیین کنیم (انتخاب دوست ،انتخاب رشته ی تحصیلی ،انتخاب همسرو.....)که لازم به شناخت شرایط بیرونی و درونی ماست و اما به نظرم برای این انتخاب شما، شناخت درونی بیشتر نیاز است شما بیشترین توجهتون رو به درون و تمایلات خودتون قرار بدید بعداز انتخاب دقیق و حساب شده نسبت به خودتون اون شرایط بیرونی است که با شما تطابق پیدا می کنه .
    مگر هرکدوم ما وقتی به دنیا اومدیم این شرایط و ادمها نبودن که ما را پذیرفتن .و ما هم ناگزیر از پذیرفتن ان.حال اگر احساس رضایت کنیم خب!حس خوشبختی و کامیابی می کنیم و اگر رضایت نداشته باشیم و قدر جنسیت خودمون رو نداشته باشیم و حسن های اون رو در نظر نگیریم ارامش نخواهیم داشت .
    و حال چراشما خدا را شاکر نباشید ، خدا به شما این امتیاز راداده که خودتون انتخاب کنید . از خودش بخواهید که دراین انتخاب کمکتون کنه و ازش سپاسگزار باشید.
    امیدوارم بهترین تصمیم و انتخاب راداشته باشید و وقتی دست به انتخاب زدید . مسئولیت های اون را خودتون به دوش بگیرید و شکر گزار باشید و در مسیر اهدافتون قدم بگذارید و موفق وپیروز باشید.


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.