
نوشته اصلی توسط
Hamed-santouri
flag عزیز من ادعای دینداری ندارم! فقط دوس دارم که حداقلهای دینم رو رعایت کنم!
حضور من توی این تاپیک بخاطر همینه که نظرای شما رو بدونم و بعدش تصمیم درست رو بگیرم!
پس اگه اینطوریه ،اگه دوست دارین حداقل ها رعایت بشه
واقعا حیف نیست همین حداقل ها رو رعایت کنید و تدریجا ازدستش ندین ؟
همه عالم وآدم پیشرفت میکنن ولی شما با این موضع به سمت پس رفت میری! (متأسفانه)
برادر من چرا میخوای به جای نزدیکتر شدن به خدا ،ازش دور شی.
رسیدن به عشق زمینی ارزش اینو داره که از خدا دورت کنه؟!!
با اوصافی که کردی ،مسلما اون خانم درصورت تشکیل زندگی مشترکتون باعث خواهد شد شما حداقل های دینتون
کمتر وکمتر بشه (نگید نه که قطعا همینطوره) ،واقعا حیفه.
چقدر خوبه که طرف مقابل ادم در همه زمینه ها از جمله ایمان قویتر باشه،چون واقعا انگیزه خوبیه برای بهتر شدن والبته بهتر زندگی کردن

علاقه مندی ها (Bookmarks)