سلام من 34 سال سن دارم دو سال پيش يك ازدواج ناموفق داشتم و بچه ندارم . دو سال است كه مجردم . اختلاف عمده ‌ام با همسر قبليم به خاطر اين بود كه مرا نمي‌فهميد و از لحاظ سطح فرهنگي عليرغم اينكه بچه يك شهر بوديم با هم فرق داشتيم.
الان به فكر اينم كه با يك خانم با فرهنگ ازدواج كنم . بالاتر از سطح خودم از لحاظ سطح تحصيلات و موقعيت اجتماعي ، نميدانم كار درستي مي كنم يا نه . البته فعلاً سوژه‌اي هم ندارم اما اكثر اوقات به اين موضوع فكر مي‌كنم . لطفاً راهنمايي ام كنيد كه مبادا دوباره اشتباره كنم . با تشكر