سلام دوستان، قبل از هرچیز به خاطر این تالار واقعا مفید سپاسگزارم.
من دختری 27 سالم و شخصی تقریبا منطقی. 1 ساله تو محیط کار با آقایی آشنا شدم که از لحاظ رفتاری و عقیدتی شباهت عجیبی به من داره و همچنین مسیری که برای آیندش در نظر گرفته عین رویاها منه. تازه متوجه شدم همون شخصیه که سالهاست دنبالش میگردم. همین باعث شده روز به روز علاقم بهش بیشتر شه. رفتار خیلی دوستانه ای با من داره اما اصلا نمیدونم آیا حس خاصی نسبت به من داره یا نه؟ الان چند خاستگار نسبتا مناسب هم دارم اما هرجور که بررسی میکنم همکارم از همه مناسبتره، نمیدونم چه کنم؟آیا بهتره مستقیم با همکارم صحبت کنم(با توجه به اینکه آدم معقولیه)؟ البته اینم بگم که همکارم 10 ماه از من کوچکتره.
لطفا راهنمایی کنید به نظرات همه دوستان نیاز دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)