سلام بچه ها من تازه واردم دیگه اگه نقصی هست به بزرگی خودتون ببخشید...
یه تازه وارد شاید دیوونه!! نمی دونم به این نتیجه رسیدم شاید دیوونم کمک نیاز دارم چون بدجوری قاطی کردم!!!میدونید من همه ادما رو دوست دارم اما بعضی رو خیلی بیشتر اما حس می کنم هیچکس منو دوست نداره حتی کسایی که از قول دوستام خیلی از من پایین تر هستن چه فرهنگی چه اقتصادی چه.... اما حتی اونا هم دوستم ندارن!! کاملا این حسو می کنم اشتباهم نیست یه جورایی مطمئنم چون تست شدس!
اصلا انگارکی واقعا هیشکی دوسم نداره! آخه من مگه چمه؟ بخدا هرچی فکر می کنم شاید اشکالی تو کار خودم باشه باز می بینم نیست!! من دختر شادیم پراز انرژی همیشه به همه کمک می کنم بی منت همرم دوست دارم این توقع زیادیه که یکی فقط یکی منو دوست داشته باشه؟؟؟؟؟؟
یه حس بد دیگه با هرکی دوست میشم حتی اگه به زیباییه از منم زشترباشه به اخلاقه بداخلاق باشه یا هرچی دیگه می بینی همه اونو دوست دارن اما منو نه!!!!! من یا بیمارم یا روانیم یا نمی دونم بخدا دارم دیوانه میشم اگرم نباشم..... خسته شدم ازین وضع تروخخخخخخخخدا کمکم کنید.......والا
![]()







میدونید من همه ادما رو دوست دارم اما بعضی رو خیلی بیشتر اما حس می کنم هیچکس منو دوست نداره حتی کسایی که از قول دوستام خیلی از من پایین تر هستن چه فرهنگی چه اقتصادی چه.... اما حتی اونا هم دوستم ندارن!! کاملا این حسو می کنم اشتباهم نیست یه جورایی مطمئنم چون تست شدس!
اصلا انگارکی واقعا هیشکی دوسم نداره! آخه من مگه چمه؟ بخدا هرچی فکر می کنم شاید اشکالی تو کار خودم باشه باز می بینم نیست!! من دختر شادیم پراز انرژی همیشه به همه کمک می کنم بی منت همرم دوست دارم این توقع زیادیه که یکی فقط یکی منو دوست داشته باشه؟؟؟؟؟؟
یه حس بد دیگه با هرکی دوست میشم حتی اگه به زیباییه از منم زشترباشه به اخلاقه بداخلاق باشه یا هرچی دیگه می بینی همه اونو دوست دارن اما منو نه!!!!! من یا بیمارم یا روانیم یا نمی دونم بخدا دارم دیوانه میشم اگرم نباشم..... خسته شدم ازین وضع تروخخخخخخخخدا کمکم کنید.......والا

علاقه مندی ها (Bookmarks)