RE: باز هم صبر کنم؟
ممنون از کمکتون.
ولی من سوالم این است که اگر یکی از طرفین به این نتیجه برسد که بخواهد از رابطه بیرون برود، آیا درست است که به تنهایی میدان را خالی کند؟ آیا این بی احترامی به شعور طرف مقابل نیست؟ من می خواهم بدانم این چه اشکالی شخصیتی در ایشان می تواند باشد؟ آیا درست است که من با تماسی او را متوجه اشتباهش بکنم که او می بایست با صداقت و رُک پایان این رابطه را به من هم می گفتند. این نشان ادب و احترام برای هر دو طرف بود.
خواهش می کنم این سوال من را جواب دهید.
پروردگارا ! کمکم کن دیرتر برنجم،
زودتر ببخشم،
کمتر داوری کنم و بیشتر فرصت دهم
و شاکر نعمتهایت باشم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)