عرفان عزيز سلام
ممنوندل مارو هم پاك هوايي كردي
دلم ميخواد ..............![]()
تشکرشده 47 در 27 پست
عرفان عزيز سلام
ممنوندل مارو هم پاك هوايي كردي
دلم ميخواد ..............![]()
تشکرشده 1,965 در 675 پست
ای دوست به جای دسته گلی که فردا بر مزارم میگذاری , امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن
به جای سیل اشک که فردا بر قبرم میریزی, امروز با تبسمی شادم کن :D
به جای متنهای تسلیت گونه ای که فردا در روزنامه ها مینویسی , امروز با پیامکهایی کوچک خوشحالم کن
و بدان که من امروز به تو احتیاج دارم نه فردا![]()
erfan25 (شنبه 11 خرداد 87)
تشکرشده 1,965 در 675 پست
غزل خوانم مباش اما به شعري ساده شادم كن اگر ديدي مرا بشناس نميگويم كه يادم كن .
erfan25 (دوشنبه 13 خرداد 87)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
سلام آقا عرفان
این شعرها از خودتونه؟ به هر حال خیلی عالی ان ممنون
اینطوری لااقل تا طبع شما هست از دنیای پر احساس شعر دور نمی شیم![]()
shad (شنبه 08 بهمن 90)
تشکرشده 211 در 131 پست
آقا عرفان اجازه مي دين اگه بقيه دوستان هم مطلبي دارن بذارن؟
گفتم اول از خودتون اجازه بگيرم
گلپر (شنبه 08 بهمن 90)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
روزي لانه مي كنم
بر شاخه اي بن بست
كه گذر هيچ برگي بر آن نيست
و مي شكنم تمام تردي اش را
من دانه مي دهم
جوجه هاي نو رسيده را
و مي هراسم مبادا
سايه ي كركس ها خوابشان را سيه پوش كند
چقدر بايد رنج كشيد
در ازاي تولد آنچه كه مي خواستيم
...نشسته ايم
چمباتمه زده
بزرگ شدنشان را
آه...
مبادا پر بكشند
مبادا طعمه ي كركس ها شوند
مبادا تنهايم بگذارند
آنها بر شاخه ي بن بست ديگري لانه مي كنند
من مي شكنم
تردي درختي را كه دلخوشم مي كرد
پرواز مي كنم
تا ناكجا
تاجايي كه فراموش كنم
جوجه هاي پركشيده از لانه را ...
shad (شنبه 08 بهمن 90)
تشکرشده 3,145 در 958 پست
خوبترين من
هيچ فاصله اي جز ما نماند ه بود
كه حادثه ها مرا به من شناساند
وجود تنها من
براي نرسيدن كافيست
تو دليل نبودن نبودي
من بودم كه نبودن را مي ساختم
من بودم كه دلهره آور ترين شبها را خواب ميديدم
و تو
تنها دور بي صدا
تماشايم مي كردي
شايد ديگر آموخته ام
كه سخت ترين لحظه ها
سازند ه ي زيباترين خاطراتند
وزيباترين خاطرات
ياد آور سخت ترين لحظه ها
دنبال چيزي مي گردم كه ديدني نيست
چشمهايم را مي مالم
مي دانم كه هست
اما كجا؟!!
شايد آنقدر دور كه فرصت ديدنش نيست
بايد شروع كنم
حتي اگر من بار اضافي خويشتنم
خودم را جا مي گذارم
پرواز ميكنم
با پاهايي كه اسير هيچ كفشي نيست
..
از صفر شروع مي كنم
تا بينهايت به اندازه ي تمام اعداد فاصله است
اگر دستهايم را بگيري...
راحت تر بگويم
اي كاش همسفر هم بوديم
shad (شنبه 08 بهمن 90)
تشکرشده 88 در 53 پست
از دکتر عیوضی متخصص قلب
********************
برخیز طبیبا که دل آزردهام امروز
بنگر تو مرا کز غم خود مردهام امروز
ای دل مقصود زمن روی مگردان
کز هر دوجهان رو به تو آوردهام امروز
********************
خانه دل از کرم آباد کردن همت است
باغ آفت دیده را آباد کردن همت است
خانۀ گِل ساختن نبود هنر از بهر سود
خانه دل از کرم آزاد کردن همّت است
صید مرغان حرم هرگز ندارد افتخار
طاهری را از قفس آزاد کردن همّت است
********************
خدایا اگر تو زما یاد نکنی، ما در گمراهی و تاریکی غرق خواهیم شد.
pone20 (شنبه 08 بهمن 90)
تشکرشده 467 در 211 پست
عرفان جان عزيزم
احساسات پاك و قشنگي داري طبع شعرت هم كه خيلي گل كرده همه دوستان رو هوايي كردي هميشه هم تاپيك هاي خوشكل مي زني
آهو (شنبه 08 بهمن 90)
تشکرشده 60 در 36 پست
آقای عرفان مرادی این همه زیبایی؟؟؟ خیلی قشنگ بودند واقعاً دستتون درد نکنه.
مریم 86 (شنبه 08 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)