با سلام و عرض ادب و احترام
پيشاپيش ازتون مي خواهم در مورد جوابم صبور باشيد و تامل كنيد. چون ممكن است راهكار حل مشكل شما با درد و سوزش همراه باشد. ليكن اگر تحمل داشته باشيد و به كار گيريد نتيجه اش بسيار شگرف و جالب براي شما خواهد بود.
اساسا انسانها آن چيزي را از محيط بيشتر جذب مي كنند، كه جاذب آن را در درون خود داشته باشند.
مثلا كساني كه خيلي دنبال فوتبال و تيم استقلال و پيروزي هستند، به آبي و قرمز از ساير مردم بيشتر توجه نشان مي دهند و تداعي تيمهاي مورد علاقه اشان را مي كند.
يا
مثلاً بچه اي كه علاقمند بازي هاي سوني هست، وقتي مهماني مي رود خيلي زود از تعداد و كيفيت سي دي هاي بازي ميزبان با خبر مي شود.
يا
كسي كه خيلي علاقه به مدلهاي مختلف ماشين داشته باشد، در خيابان خيلي زود متوجه انواع مدل نادر اتومبيل هاي مختلف مي شود.
با اين توضيحات:
حساس بودن شما، توجه نشان دادن به حركات همسر بردادرتون ، تحت تاثير قرار گرفتن و اينكه متوجه شگردهاي او هستيد، نشان مي دهد كه ناخودآگاه در درون خود گيرنده چنين صفاتي را داريد.
پس با اين توضيحات شما به جاي اينكه روي او سرمايه گذاري كنيد و سعي در تغييرش داشته باشيد. بايد روي خود و گيرنده هاي خود متمركز شويد. او مي تواند حسادت شما را نيز برانگيزد. مگر اينكه خنثي و بي تفاوت باشيد. و اخبار اين چنيني را يا نشنويد، يا تحليل نكنيد، يا پيگيري نكنيد، يا به آنها فكر نكنيد، يا منتشر نكنيد.
به هر حال بايد جهت خود را از او بسوي خويشتن تغيير دهيد.
خلاصه:
شما مهربانانه و بزرگ منشانه آنطور كه تصور مي كنيد در زندگي درست هست با ديگران از جمله جاري خود رفتار كن. و اصلا رفتار او را نبين، تحليل نكن، انتقاد نكن، به آن فكر نكن، براي ديگران شرح نده، و انرژي هاي مثبت را به قول آني گرامي،در كائنات منتشر كن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)