مي خواستم بگم الان بيشتر ازدواجها در ايران بخاطر شرايط مالي يكي از دو طرف صورت مي گيرد. وديگر مسئله دوست داشتن شرط اساس براي انتخاب نمي باشد.من خودم چند نمونه را به عينه ديده ام .
بنظر شما آيا دوست داشتن جاي خود را به ماديات نداده است؟