سلام
نمی دونم آیا ذکر این مطلب اینجا عجیبه یا نه آیا وقت میرسه جواب بدید؟
ولی یه در خواستی داشتم
دوست دارم کمکم کنید شخصیتمو تحلیل کنم
اینکه آیا پیچیدم یا نه و ....
والا از روزی که اومدم اینجا فکر کنم با خانوم فرشته بیشتر تعامل داشتم یعنی استادم بودن و بقیه بچه ها البته خیلی وقته آقای نقابو بیبی و بالهای صداقت و .... خانوم آنی و بقیه مارو تحویل نمی گیرن
شاید نمی شناسن
اینم عرض کنم که قبلا اسم کاربریم یه چیز دیگه بوده و 2 بار عوض شد
نمی دونم آقای مدیر با این که اینهمه کاربر هست اینجا می تونه با استفاده از تاپیک هام نظرام و تشکر هایی که روی موضوع بخصوصی مثلا کردم یه نظری بده؟
من راستش روی این موضوع زیاد فکر کردم اینکه کیم و تو موقعیت های گوناگون چه کارایی می کنم
مثلا
صبورم
تو دلم بدی کسیو نخواستم
وقتی اشتباهی کردم حتی بد شهامتشو داشتم اعتراف کنم
امانتدارم
زود عصبی میشم (آستانه تحریکم بالاست البته دارم روش کار می کنم)
سر عقیدم وا می ایستم
زود اعتراف می کنم یعنی کسی نیستم که کار های اشتباهمو توجیه کنم یا .....
تا حدودی جسورم
می تونم از حقم دفاع کنم یعنی تو رو در واسی نمی مونم
به عدالت خودم شک ندارم (یعنی می تونم شریک منصفی باشم دوست خوبی باشم و همسر خوبی و .......)
احساساتی هستم البته خیلی دارم روش کار می کنم اوایل خیلیییییییی بودم حالا منطق داره جاشو می گیره یعنی تعادل
وقتی کسی احساس کنم اذیتم می کنه و .... ممکنه بد ترین بی احترامیارو بکنم
زود رنجم
کمالگرا هستم
متواضعم
اینجوری نیستم که نتونم یکیو بالاتر از خودم نتونم نبینم
وابسته میشم
زود نا امید میشم
شکاکم
البته الانو میگما که نسبت به بچه های تالار وابسته شدم
اونهایی که وقتی اولین بار اومدم کمکم کردن
مثل نقابو فرشته طاهره دیجیتال کیوان گل مریم آنی مدیر
آخه چرا باید اینجوری بشه؟
چرا وقتی می بینم مثلا آقای مدیر مثلا یه پستی واسم گذاشته اون روز رو شارژ میشم یا فرشته یا آنی یا ...........
البته اگه واقعا کمکی بخوام واقعا احتیاج دارم که جواب بدین ولی اینشو بدم میاد
آیا این بر می گرده به کودکیم؟
منم دلم می خواد بتونم مشکلاتمو حل کنم و آدم موفقی بشم
دوست دارم تمام خطاهای شناختیمو حل کنم
طوری که مثل ایت اعضای محترم رده بالا بتونم رضایت نسبیم از زندگی 90 الی 100 بشه
طوری که مثل اینها مثل فرشته مثل آقای مدیر بتونم مشکلات دیگران رو حل کنم بدون اینکه مشکل من یادم بیاد و ....
آیا کمک می کنین شخصیتمو تحلیل کنم؟

و .......
البته تست هایی رو هم دادم
که لینکش اینه
http://www.rahezendegi.com/test.asp
بقیه هم می تونن برن بزنن تا نسبت به خودشون آگاهی بدست بیارن
آیا اینها کافیه واسه یه آدم؟
کدومشون بده
کدومشون خوبه
رو چه چیز هایی کار کنم