به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آذر 89 [ 04:50]
    تاریخ عضویت
    1389-8-05
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    1,859
    سطح
    25
    Points: 1,859, Level: 25
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    240

    تشکرشده 240 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميترسم شوهرم بميره

    سلام.

    به نظر من

    -اولا صدقه به صورت روزانه بدهید.هر چند کم.چقدر دادنش زیاد مهم نیست اما روزانه دادنش مهمه.
    که این خودش 70 بلا از جمله همین موارد را از انسان دور میکند.

    -به خدا توکل داشته باشید.مرگ و زندگی دست خداست.با نگرانی ما چیزی درست نمیشه.

    -اگر براتون مقدور است با اطلاع قبلی یک روز یا هر از گاهی بروید و محل کار شوهرتان را ببینید.خیلی مهمه.

    -اگر خدای نکرده رئیس مکانی که در ان کار می کنید ادم بدی است و نسبت به شما سوء نیت دارد
    محل کارتان را عوض کنید.

    -وقت ازاد وقتی شوهرتان نیست در خانه برای خود نگذارید.که این خود باعث میشود افکار بیهوده به شما هجوم بیاورند.مثلا یک کتاب بردارید و مطالعه کنید.فیلم ببینید و ....

    -در وقت های ازاد در خانه در غیاب شوهر تلفن-اینترنت و اینطور تفریحات یادتان نرود.

    -اگر غیبت شوهرتان طولانی می شود مثلا یک روز کامل یا چند روز ماموریت می رود شما هم تنها نباشید.یا بروید خانه پدر-یا خواهر-یا...
    ویا از انها مثلا مادر-خواهر-دختر خاله-..... دعوت کنید بیاد پیش شما.


    موفق باشید.

  2. 4 کاربر از پست مفید kashmar تشکرکرده اند .

    kashmar (چهارشنبه 10 آذر 89)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: ميترسم شوهرم بميره

    سلام
    دوست عزیز این نوع افکار منفی ریشه در کودکی دارن شما کسی و در کودکی از دست ندادید؟
    چون مشکل شما یه مشکل روحیست. رفتن پیش یه روانپزشک از همه چی بهتره.
    من در مودکی مامانم و از دست دادم بعد از ازدواج مدام فکر می کردم ممکنه همسرم بمیره وو......... باور کن خیلی رو خودم کار کردم چقدر کتاب خوندم دعای طول عمر و در مفاتیح پیدا کردم و خوندم صدقه هر روز می دادم و ....
    بالاخره تونستم به این افکار منفی غلبه کنم یه کم زمام می بره اما می تونی.
    می دونم که خیلی این افکار ازاردهندس اما اگه ریشه افکارت و پیدا کنی درست می شه.
    باور کن که مرگ و زندگی هممون دست خداس از لحظه هایی که الان با هم هستید لذت ببرید نه اینکه این لحظات و هم به خاطر فکر اون روز از دست بدی.
    ما همیشه افکارمون و به دنیای بیرونمون انتقال می دیم سعی که مثبت انتقال بدی تا مثبت هم برات اتفاق بیفته.
    در ضمن اینم باور کن خدای مهربون برای بنده هاش بد نمی خواد پس خودتم بد نخواه.
    موفق باشی

  4. 5 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    sisili (چهارشنبه 10 آذر 89)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 فروردین 90 [ 12:03]
    تاریخ عضویت
    1389-8-01
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    2,169
    سطح
    28
    Points: 2,169, Level: 28
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميترسم شوهرم بميره

    كاشمر عزيز و سيسيلي مهربون و بقيه دوستان كه منو راهنماي كردين از همتون ممنونم
    تسوكه جان چشم سعي ميكنم به شوهرم علت گريه هامو بگم
    كاشمر عزيز نه ريسم ادم خوبيه ساليان ساله كه پيشش كار ميكنم هيچ سوئ نيتي نداره اما ميدونم كه از زنش بدش مياد با هاش تفاهم ندارند و چندين بار تا بحال بهم گفته خوش به حال شوهرت كه زن خوبي مثل تو داره رابطه من و ريسم مثل دوتا دوست همجنس ميمونه مشكلاتم را باهاش در ميان ميزارم اما ميدونم هيچ نظري بهم نداره
    باشه صدقه هم يادم نميره ممنومن
    سيسيلي مهربون داستان زندگيتو در مورد نامادريت خوندم خدا مادرت را بيامرزه
    نه خدا را شكر من تا بحال هيچ عزيزي را از دست ندادم چون خدا ميدونه كه اصلا صبرش را ندارم
    خوب سعي ميكنم افكارم را مثبت كنم

    سيسيلي جان خدا واقعا بهت صبر بده كه باباي مهربونت را هم راز دست دادي خدا بيامرزه از خداي مهربون برات صبر ميخوام

  6. 2 کاربر از پست مفید مشكل تشکرکرده اند .

    مشكل (پنجشنبه 11 آذر 89)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 19:53]
    تاریخ عضویت
    1389-7-18
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    2,348
    سطح
    29
    Points: 2,348, Level: 29
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 163 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميترسم شوهرم بميره

    [align=justify]سلام دوست عزیز
    فکر می کنم از علاقه زیاد به شوهرتونه که این حس رو نسبت بهش دارید. جالبه بدونید که من هم این مشکل رو دارم منتها در مورد پدرم و خیلی از این قضیه اذیت میشم.
    من پدرم رو عاشقانه دوست دارم. مادر، برادر و شوهرم رو هم خیلی خیلی دوست دارم ولی بیشتر در مورد پدرم این افکار آزاردهنده به سراغم میان. پدرم سن بالایی نداره. 50 سالشه ولی فشار خونش بالاس. مادربزرگم چند سال پیش در اثر سکته ناشی از فشار خون بالا به رحمت خدا رفت و برای من که به شدت دوستش داشتم، این حادثه خیلی عذاب آور بود. حالا همیشه نگرانم که نکنه پدرم رو از دست بدم. از خدا می خوام که من قبل از مادر، پدر و شوهر و تنها برادرم بمیرم.
    دوست عزیز، از اونجایی که منم مشکل شما رو دارم. سعی می کنم تمامی نظرات دوستان رو که برای شما می نویسند بخونم، تا انشاالله هر دومون با به کار گیری راهنمایی های دوستان از شر این افکار ناراحت کننده خلاص شیم.[/align]

  8. کاربر روبرو از پست مفید آیسان تشکرکرده است .

    آیسان (پنجشنبه 11 آذر 89)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آذر 89 [ 04:50]
    تاریخ عضویت
    1389-8-05
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    1,859
    سطح
    25
    Points: 1,859, Level: 25
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    240

    تشکرشده 240 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميترسم شوهرم بميره

    خانم مشکل

    از اين برادرت بپذير.يه ادم از جنس مخالف هيچ وقت تاکيد مي کنم هيچ وقت مثل يه دوست همجنس نمي تونه باشه.(ان هم تازه با شرایط عاطفی رئیس شما و شخصیت دلسوز جنابعالی)
    روابطتون را با رئيس هر چي هست بغير از مسائل کاري قطع کنيد
    در دو دل-بيان مشکلات زندگي و ساير کارهايي از اين دست ناخواسته هم به زندگي شما لطمه مي زند هم به زندگي رئيس.
    نمي خواهي که زندگيت نابود شه!
    پس به هيچ عنوان اين کار ها را نکن

    فقط روابط رسمي در حيطه کاري نه چيز ديگر.

    موفق باشي.

  10. 8 کاربر از پست مفید kashmar تشکرکرده اند .

    kashmar (شنبه 13 آذر 89)

  11. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 27 فروردین 90 [ 12:03]
    تاریخ عضویت
    1389-8-01
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    2,169
    سطح
    28
    Points: 2,169, Level: 28
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميترسم شوهرم بميره

    ايسان عزيز
    برات متاسفم كه مشكل منو داري چون واقعا ازار دهنده است اره راس ميگي من عاشق شوهرم هستم و علت اين افكار پليد هم به خاطر اينه بيا با هم سعي كنيم بر اين مشكل ازار دهنده غلبه كنيم
    مواظب بابات باش از خدا واسش طول عمر خواهانم


    كاشمر عزيز
    از اينكه وقت با ارزشت را صرف تاپيك بنده ميكني و برام جواب هاي اساسي ميدي واقعا متشكرم
    راس ميگي حق با تويه ولي موقعيت شغلي من طوريه كه حد اقل دو سه ساعت در كنارشم و وقتهاي ازاد با هم حرف ميزنيم ميدونم از اول ، راه را اشتباه رفتم اما از بس ادم قابل اطمينانيه باهاش درد دل ميكنم
    اما در كل حق را به شما ميدم بعد اين رفته رفته درد دلامو باهاش كم ميكنم تا به حد اقل برسه ممنونتم دوست مهربون من

  12. 2 کاربر از پست مفید مشكل تشکرکرده اند .

    مشكل (شنبه 13 آذر 89)

  13. #7
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 02:47]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,132
    سطح
    100
    Points: 325,132, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: ميترسم شوهرم بميره

    نقل قول نوشته اصلی توسط kashmar
    خانم مشکل

    از اين برادرت بپذير.يه ادم از جنس مخالف هيچ وقت تاکيد مي کنم هيچ وقت مثل يه دوست همجنس نمي تونه باشه.(ان هم تازه با شرایط عاطفی رئیس شما و شخصیت دلسوز جنابعالی)
    روابطتون را با رئيس هر چي هست بغير از مسائل کاري قطع کنيد
    در دو دل-بيان مشکلات زندگي و ساير کارهايي از اين دست ناخواسته هم به زندگي شما لطمه مي زند هم به زندگي رئيس.
    نمي خواهي که زندگيت نابود شه!
    پس به هيچ عنوان اين کار ها را نکن

    فقط روابط رسمي در حيطه کاري نه چيز ديگر.

    موفق باشي.





    با سلام
    تشكر و قدرداني به خاطر اين نكته بسيار مهم و اساسي كه گوشزد كرديد.
    به خاطر اين جواب كليدي و مفيد و موثرتون 10 روز شارژ رايگان به شما تعلق مي گيرد.

  14. 3 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (جمعه 12 آذر 89)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم از پرو بال دادن بمن ميترسد
    توسط ساده دل 98 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 فروردین 93, 12:46
  2. به طور وحشتناك از مادر شوهرم (خالم)ميترسم
    توسط پرنده غريب در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 92, 02:44
  3. ترديد در ازدواج دارك ولي ميترسم واقعا من حساس باشم
    توسط niaz64 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 21:11
  4. مي خوام بچه دار شم. ولي ميترسم رابطه عالي و صميمي بين خودم و شوهرم كمرنگ بشه.
    توسط ليلا موفق در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 اسفند 90, 00:26
  5. از خانواده ام ميترسم !‌! !
    توسط vahid2h در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 فروردین 87, 13:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.