بدون مقدمه:
جاری ای دارم که از من کوچیکتره ولی عروس اول! این دائم میخواد منو پیش خونواده شوهرم بد جلوه بده!بگین من باهاش چه جوری برخورد کنم؟
عروسی خواهرش همه ی فامیلو با کارت و رسمی و همه قسمتای عروسی دعوت میکنه منو فقط با یه تلفن و میکه برای تو کارت تموم شد!
وقتی کاری داره حتی با من اول از همه زنگ میزنه به موبایل شوهرم! بعدش تلفن ثابت و در نهایت با اکراه به من!
خود شیرینه!
اعصاب برای من نذاشته!
از لحاظ مالی اونا از ما بالاترن موندم که به چی من حسودی میکنه!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)