به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 دی 90 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1389-8-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,831
    سطح
    25
    Points: 1,831, Level: 25
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ali_matin
    ظاهرتم مذهبیه؟در این صورت هرکس ازت خوشش اومده باشه بخواد بیاد جلو پیش خودش می گه

    این حزب اللهیه برم جلو تحویل حراستم می ده.

    از من می شنوی به فکر این ابراز علاقه خیابونی نباش.

    --------------------------------------------------------------------------------
    احتمالا تو اعتماد بنفست پائین اومده و فقط دوست داری کسی بیاد و ابراز علاقه کنه تا احساس با ارزش بودن پیدا کنی
    خودتم فکر کنم تا حالا فهمیدی که این دخترا از چه کار هایی استفاده می کنن
    تو نکن چون احتمالا عواقب مختلفی خواهد داشت واست
    بودن دخترایی که به خاطر شوخی و .... سر کاری و ... پسری رو جذب کردن ولی در نهایت بد جوری وابسته شدن
    با اینکه دختر با حجابیم ادم حزب اللهی به اون شکلی که فکر میکنید نیستم منظورم از مذهبی بودن اینه که اهل دوستی نیستم
    میدونم که کاملا حق با شماست و این رابطه ها وابستگی میاره ولی خوب یه مدتی بود که این موضوع خیلی اذیتم میکرد که با راهنمایی های دوستان سعی میکنم فراموش کنم و اعتماد به نفسمو افزایش بدم


  2. 2 کاربر از پست مفید rose22 تشکرکرده اند .

    rose22 (دوشنبه 01 آذر 89)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 فروردین 91 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1387-1-16
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    3,586
    سطح
    37
    Points: 3,586, Level: 37
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    سلام

    مطمئن باش یک پسر خوب (مثل من ) هیچوقت دنبال دخترای سبک نمیرن .

    مهم نیست کسی بهتون پیشنهاد بده ، مهم اینه که اون کسی که بهتون پیشنهاد میده چه کسی باشه .

    یک کتاب بهتون معرفی میکنم من یه دور خوندمش واقعا برام مفید بوده

    آیا تو آن گمشده ام هستی
    باربارا دی آنجلیس
    انتشارات نسل نواندیش

  4. 4 کاربر از پست مفید goonagoon تشکرکرده اند .

    goonagoon (یکشنبه 30 آبان 89)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 اسفند 90 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-8-21
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    3,440
    سطح
    36
    Points: 3,440, Level: 36
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    761

    تشکرشده 743 در 207 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    ببين دوست گلم در كل ارزش هر دختري نزد يه مرد به وقار و شخصيت و نجابتشه. به قول دوستان راههاي زيادي هست واسه جلب توجه كردن اما چه ارزشي داره وقتي شخصيت تو رو ببره زير سؤال؟... يه نگاه به قرآن بنداز... سر تاسر قرآن نشون از حضور زنان در اجتماعه به شرطي كه جلب توجه نكنن!!! حالا فكر كن اگر دوستات گفتن خوش به حالش چقدر خاطرخواه داره!!، ارزش اينو داره كه ديگه نظر خداوند مهربان نسبت بهت جلب نشه؟
    من كه اين حرفارو ميزنم آنچنان مذهبي نيستم، توي خانواده مذهبي هم بزرگ نشدم، ولي كم كم بهم ثابت شده ارزش هايي هستند كه ممكنه برات محدوديت داشته باشن اما از خطر هاي جدي پيشگيري ميكنن!
    اين يه وسوسه هست ، همين وسوسه ها هم بهانه اي ميشه تا مدت زيادي به زندگي بي اهميت بشي و از عرصه ي موفقيت هات دور بموني. پس بايد در مقابلش وايسي و اصلا بهش مجال خودنمايي ندي.... بذار اگر ميخواي جلب توجه كني با دانشت، با پيروزي هات و مهمتر از همه با شخصيتت جلب توجه كني!
    به موقش خداوند جواب نجابتت رو ميده! من به اين ايمان دارم و واسه همين بهت قول ميدم.
    به غرورت احترام بذار، بذار افرادي بهت جلب بشن كه لياقت تو رو دارن، نه افرادي كه خودشون نيازمند جلب توجه تو هستن!
    پاينده باشي!

    نقل قول نوشته اصلی توسط hamishetanha
    ببين دوست گلم در كل ارزش هر دختري نزد يه مرد به وقار و شخصيت و نجابتشه. به قول دوستان راههاي زيادي هست واسه جلب توجه كردن اما چه ارزشي داره وقتي شخصيت تو رو ببره زير سؤال؟... يه نگاه به قرآن بنداز... سر تاسر قرآن نشون از حضور زنان در اجتماعه به شرطي كه جلب توجه نكنن!!! حالا فكر كن اگر دوستات گفتن خوش به حالش چقدر خاطرخواه داره!!، ارزش اينو داره كه ديگه نظر خداوند مهربان نسبت بهت جلب نشه؟
    من كه اين حرفارو ميزنم آنچنان مذهبي نيستم، توي خانواده مذهبي هم بزرگ نشدم، ولي كم كم بهم ثابت شده ارزش هايي هستند كه ممكنه برات محدوديت داشته باشن اما از خطر هاي جدي پيشگيري ميكنن!
    اين يه وسوسه هست ، همين وسوسه ها هم بهانه اي ميشه تا مدت زيادي به زندگي بي اهميت بشي و از عرصه ي موفقيت هات دور بموني. پس بايد در مقابلش وايسي و اصلا بهش مجال خودنمايي ندي.... بذار اگر ميخواي جلب توجه كني با دانشت، با پيروزي هات و مهمتر از همه با شخصيتت جلب توجه كني!
    به موقش خداوند جواب نجابتت رو ميده! من به اين ايمان دارم و واسه همين بهت قول ميدم.
    به غرورت احترام بذار، بذار افرادي بهت جلب بشن كه لياقت تو رو دارن، نه افرادي كه خودشون نيازمند جلب توجه تو هستن!
    پاينده باشي!



  6. 5 کاربر از پست مفید hamishetanha تشکرکرده اند .

    hamishetanha (دوشنبه 01 آذر 89)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    سلام دوست عزیز
    گفتنهای رو دوستان گفتن و خودت عاقلتر و فهیم تر از این حرفایی چون تا حالا نرفتی سراغ اینجور مسایل بیهوده.
    شما می دونستی پسرا در درجه اول جذب وقار یه دختر می شن؟
    نمی دونم این اعتماد به نفس لعنتی چیه که هر کی داره, تو صورتش موج می زنه و تابلوس که اعتماد به نفسش داره فوران می کنه. و ادما چه زن و چه مرد جذب این اعتماد به نفسه می شن.
    رو همین موضوع کار کن.
    موفق باشی

  8. 3 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    sisili (دوشنبه 01 آذر 89)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 89 [ 21:45]
    تاریخ عضویت
    1389-8-25
    نوشته ها
    53
    امتیاز
    1,758
    سطح
    24
    Points: 1,758, Level: 24
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 84 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    سلام منم دوست داشتم نظر خودمو در اين مورد بدم ولي با توجه به نظرات متعدد دوستان ومجاب شدن احتمالي شما

    دوباره كاري نميكنم ولي اگر باز هم به توضيح بيشتر داشتيد در نوشته هاي بعدي منم حضور خواهم داشت

  10. کاربر روبرو از پست مفید جلال تشکرکرده است .

    جلال (دوشنبه 01 آذر 89)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    می خواستم تمرین های فردا را بنویسم و کلی درس داشتم. اما گفتم بیام و یه چیزای دیگه برای آرامش بیشتر شما بنویسم. (لازم به تشکر نیست.)
    راستی دقت کردی که این تاپیک را امروز ظهر آغاز کردی و در طی یه نیم روز، 16 نفر برات نظر دادن. هی تو چقدر خاطرخواه داری، من حسودیم شد. کلی تو این تالار بودم هیچ وقت این جوری تاپیک هامو تحویل نگرفته بودن.

    حالا جدی حرف میزنم.
    ببین یه ویژگی خدادای توی ما مردها هست که (این را از قول حسن پور ازغدی میگم) وقتی با یه خانومی حرف بزنن می فهمن که این خانوم حد و مرزش چقدره. من خودمم هم این ویژگی را دارم. یعنی می فهمیم که این خانوم از اونهایی که دوست میشه یا نه. کافی شاپ میاد یا نه و ... الی آخر. اگه مردی سراغت نمیاد این به معنی این نیست که شما خاطرخواه نداری. به معنی مورد توجه بودن شما هم نیست. به معنی اینه که آقایونی که می دونن شما اهلش نیستین، ریسک نمی کنن پیشنهاد دوستی بدن.
    ندای دل تو الان این جوریه: من دختری نیستم که دلم بخواد خلاف شرع با پسری دوست بشم، اما دلم می خواست حداقل پسرها به من هم توجه می کردن. نکنه من اصلا مجذوب نیستم. وای چی کار کنم. اعصابم خورده. اگه پسرها به من یه کم توجه میکردن بهتر بود. من باهاشون دوست نمیشدم ولی حداقل می فهمیدم که من هم دیده میشم. وای چقدر سختمه کسی منو نبینه.
    خودت میگی از دوستات خوشکل تری. اما بهت پیشنهاد دوستی نمیشه. بنابراین این به خاطر عدم جذابیت تو نیست. به خاطر اینه که اون مدل آقایونی که میرن دنبال دوست دختر و ... فقط سراغ دخترهایی مثل خودشون میرن. یه جورایی همون کبوتر با کبوتر باز با باز.
    مثلا هم اتاقی من که تعداد دوست دخترهاش از دستش در رفته، همیشه میگفت من هیچ وقت با دخترهای چادری کاری نداشتم. (راستی همین آقا پسر هم الان داره یکی از همون دخترهای صفر کیلومتر را میگیره.) (خطاب به دوستم: نامرد زرنگ تو حق نداری از این دخترها انتخاب کنی. تو لیاقت اینها را نداری. بهتره بری با همون دوست دخترهای کلاس بالات ازدواج کنی.)
    خلاصه: شما خودت هم میدونی که زیباتر از اونهایی. پس این که پسرها میرن سراغ دوستات و نمیان سراغ شما فقط دلیلش اینه که با خودشون میگن، این از خانوم هائیه که نمیشه راحت مخش را زد. بهتره بریم یکی که کمی زشته ولی دو روزه جواب بده. ببخشید مجبورم حرف هایی را که در محفل این آقا پسرها زده میشه بهتون راست و حسینی بگم.
    در ضمن بهتره با دخترهایی که فکرشون مثل خودته دوست باشی نه با این خاونم ها. این ها به مرور تو رو از افکارت دور میکنن و مثل خودت می کنن. بهتره با دخترهایی که فکرشون مثل خودته بیشتر رفیق باشی. اونها هم مثل خودت پاکند و مجبور نیستی خودت را مقایسه کنی. من خودم هم اوایل دوستی ام با این هم اتاقی ام چیزی نمونده بود به راه بیراهه برم و دست رنج 25 سال نجابتم را یکی دو ماهه حراج کنم. اما خدا کمکم کرد و ان شاء الله خودش به شما هم کمک کنه. بازم میگم با این جور دخترها نگرد. ضرب المثل: یار بد بدتر بود از مار بد، مار بد تنها تو را بر جان زند، یار بد بر دین و بر ایمان زند.
    اما این را هم بگم که همیشه کسانی هستند که شما را زیر نظر دارند. البته برای یه عمر نه یک سال دوستی. اما اونا از مدل باحیا هستند و توی کلاس و خیابون و ... جلو نمیان ولی بالاخره میان و برای همیشه با شما میمونن.
    خب بهتره من دیگه برم تمرین های فردا را بنویسم. داره دیر میشه.

  12. 14 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (سه شنبه 02 آذر 89)

  13. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 دی 91 [ 00:17]
    تاریخ عضویت
    1389-5-09
    نوشته ها
    212
    امتیاز
    2,617
    سطح
    31
    Points: 2,617, Level: 31
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    491

    تشکرشده 492 در 162 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط rose22
    دقیقا حرف منم همینه و اصلا اهل ادا اطوار نیستم ولی باور کنین دوستام دخترای خیلی سنگینی هستن و هیچ عکس العملی ندارن و همینم منو متعجب میکنه
    ولی در هر صورت این موضوع باعث میشه اعتماد به نفسم پایین بیاد.نه اینکه به خودم مطمئن تر شم
    عزیزم حرف من فقط به قول تو ادا اطوار رو شامل نمیشه ،بلکه میتونه به نوعی دیگه جلب توجه کنه.
    باز یه مثال از یه دوست دیگرم بزنم-که روابط عمومی و فن بیان قوی داشت وهمیشه سرکلاسای دانشگاه حتی توجه استادا رو جلب میکرد،حتی فقط با یه جمله کوتاه و تو یه جلسه-در حالیکه دختر سنگین، محجبه ای هست و ظاهرش هم اصلا خاص نیست-حتی انتخاب کلمات و لحن بیان منو که دخترم رو هم جذب میکنه و باعث میشه به حرفاش گوش بدم.
    عدم اعتماد به نفس باعث میشه از جذابیتت بیاد پائین؛خلاصه از ما گفتن :D

  14. 6 کاربر از پست مفید flag تشکرکرده اند .

    flag (شنبه 25 دی 89)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 20:45]
    تاریخ عضویت
    1389-5-11
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    3,474
    سطح
    36
    Points: 3,474, Level: 36
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    346

    تشکرشده 346 در 157 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    سلام به همه دوستان

    عزیزم نظر همه دوستان عالی بود امیدوارم بتونه کمکی واست بکنه .......

    آقای تسوکه جوابهاتون منطقی ودلگرم کننده بود ولی امیدوارم همه این طرز فکر ونگرش رو داشتند چون متاسفانه امروزه خیلی از ارزشهای واقعی بین جوونها وحتی خانوادها کمرنگ شده ........

    ولی رز عزیزم همون طوری که آقای تسوکه گفت سعی کن زیاد با این جور دوستا نگرد عاقبت خوبی نداره ........به دنبال پیشرفت تو مسائل درسی باش ...... برای بالا رفتن اعتماد به نفست توصیه می کنم تو کارهای اجتماعی وگروهی (وحتی ورزشی) تودانشگاه و جاهای دیگه مشارکت داشته باشی....

  16. 2 کاربر از پست مفید ثمین1360 تشکرکرده اند .

    ثمین1360 (دوشنبه 01 آذر 89)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 19:53]
    تاریخ عضویت
    1389-7-18
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    2,348
    سطح
    29
    Points: 2,348, Level: 29
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 163 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    سلام،
    رز عزیز شاید باورت نشه ولی منم دقیقا" مثل تو بودم!
    اون موقع که دانشجو بودم، وقتی با دوستهای هم کلاسیم دور هم جمع می شدیم، اونها از پسرهایی که بهشون پیشنهاد داده بودن حرف می زدن و من فقط نگاهشون می کردم. همیشه فکر می کردم چرا کسی به من پیشنهاد نمی ده؟ مگه من چه عیبی دارم؟!؟! یه دختر متین، با وقار ، زیبا و سر به زیر، از نظر حجاب هم در حد متوسط بودم. یعنی نه بد حجاب و نه به قول معروف حزب اللهی... البته خودم می دونستم خاطر خواه زیاد دارم. از گوشه و کنار، از دوستام، از در و همسایه شنیده بودم ولی هیچکی پا پیش نمی ذاشت!!! حتی توی دانشگاه هم می دونستم که چند نفری هستن که منو زیر نظر دارن ولی هیچ اقدامی نمی کردن. نه اینکه فکر کنی دلم دوست پسر می خواست یا عشق شوهر کردن داشتم، نه اصلا". فقط می خواستم ببینم کسی هست که دلش منو بخواد. می خواستم ببینم تا چه حد مهمم. خوب این قضیه یه جورایی واسه دخترها خیلی مهمه. خواستگار داشتن باعث می شه آدم اعتماد به نفس داشته باشه!:rolleyes: دوستام می گفتن اینجوری که نمی شه. اگه یه پسر، دختری رو بخواد تا از طرف اون دختره مطمئن نباشه، پا پیش نمی ذاره. بهم می گفتن خیلی سخت می گیرم. می گفتن تا به پسرها چراغ سبز نشون ندی، جلو نمیان. می گفتن اون بنده های خدا از دل تو خبر ندارن که. می ترسن بهت پیشنهاد بدن و تو رد کنی و غرورشون بشکنه! تازه الان کی میاد فوری پیشنهاد ازدواج بده؟!؟! اول دوست می شن بعدش ازدواج!!! ولی این حرفها رو من اثر نداشت. من اهل چراغ سبز نشون دادن و دوست شدن و این حرفها نبودم. برای من نجابتم خیلی بیشتر از این حرفها می ارزید. خلاصه درس و دانشگاه رو پشت سر گذاشتم... از همون روزها بود که کم کم سرو کله خواستگارها پیدا شد. اونم پشت سر هم. خودمم تعجب می کردم. اینها تا حالا کجا بودن؟؟؟ هر کسی هم که میومد می گفت از مدتها قبل می خواسته اقدام کنه ولی می ترسیده که جواب منفی بشنوه!
    می دونی توی دوران دبیرستان یه دبیری داشتم که می گفت: بچه ها سعی کنید اونقدر پاک و نجیب باشید که هر کسی جرئت نکنه به ازدواج با شما فکر کنه... طوری باشید که کسانی که میان خواستگاری تون، لیاقت این کار رو داشته باشن.
    همینا دیگه...
    ببخشید که اینقدر پر حرفی کردم.

  18. 11 کاربر از پست مفید آیسان تشکرکرده اند .

    آیسان (دوشنبه 01 آذر 89)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 94 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    335
    امتیاز
    7,315
    سطح
    56
    Points: 7,315, Level: 56
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    467

    تشکرشده 462 در 208 پست

    Rep Power
    51
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!


    با توجه به توضیحی که از خودت دادی :
    ظاهر نجیب و برخورد سنگین شما به یک پسر این رو می فهمونه که شما یا به دنبال ازدواجی و یا اگر هم 1% درصد
    دوستی رو قبول کنی ، هدف نهاییت ازدواجه ! یعنی در پی گذران وقت با کسی نیستی .
    اغلب پسرها این قبیل پیشنهادات رو به خانم هایی می دن که در مورد اونها
    اینطور (درست یا غلط) برداشت کرده باشن که خانم حاضره برای یه دوستیه وقت گذرانی به اونها چراغ سبز بده. و شما
    از نظر اونها جزء این دسته به حساب نمیاین ، در مورد شما هر پسری می دونه اگر قدم پیش بگذاره باید به
    یه ارتباط جدی باهاتون فکر کنه.


    احتمالاً دوستای شما یا به لحاظ ظاهر کمی از شما بازتر هستن و یا ممکنه برخورد اجتماعی تری دارن که
    این نحو برخورد هم خودش باعث می شه بعضی آقایون مشکل دار فکرای دیگه ای به اشتباه تو سرشون بیاد



  20. کاربر روبرو از پست مفید *nadia* تشکرکرده است .

    *nadia* (شنبه 25 دی 89)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. متوجه ارتباط خواهرم بایک پسرشدم!چکارکنم؟
    توسط گندم. در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 آبان 95, 17:35
  2. ناتوانی در پاسخ به درخواست ازدواج پسرخاله
    توسط دوراهی1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 شهریور 93, 09:58
  3. نحوه برخورد خانواده با دوستی دختر و پسر (متوجه ارتباط برادرم با دختری شدم)
    توسط زهرا 67 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 آذر 91, 18:01
  4. مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!
    توسط shabe barooni در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 تیر 90, 03:53
  5. مشكل توالت رفتن پسرم رو چطور حل كنم؟
    توسط گلپر در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 خرداد 87, 22:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.