سـلام .
تاپیکتون را خوندم . از حرفاتون یه چیزایی احساس کردم که بهتر دیدم بهتون بگم . این که :
1. شما چرا این قدر راحت پیش بینی اتفاقای آینده را می کنین که هنوز براش تلاشی نکردین و همش رو حساب حدسای خودتون !!! این که افراد ( مثلا خانواده ) راجب یک موضوعی چه نظری داشته باشن با این که افراد ( یا همون خانواده ) در اون شرایط قرار بگیرن نظرشون و عملکردشون متفاوت .
چرا وقتی هنوز خانوادتون اون خانم را ندیدن زود قضاوت می کنین که مطمئنن اونها مخالفن ! البته قبول دارم این که اون خانوم ازدواج کردن قبلا شاید خانوادتون اولش راضی نباشن شاید دلیلش هم به خاطر شناخت کمشون از اون خانوم باشه ! از کجا معلوم رفتار خوب اون خانم و بقیه ویژگی هایی که دارن نظر خانوادتون را جلب نکنه !
اون بستگی به نوع برخورد شما و بیان مسالتون با خانوادتون و برخورد اون خانم داره ....
نمی دونم با پدر یا مادرتون راحتترین . باهاشون حرف بزنین . طوری حرف بزنین که به اونها این اطمینان رو بده که نظر اونها براتون مهم . و دوست دارین اونها هم از همه نظر هم شما رو درک کنن .. مطمئن باشین با آرامش حرف زدن خیلی بیشتر جواب می ده تا این که بخواین خودتون تنهایی کاری انجام بدین . من هم قبول دارم که دوست دارین مستقل باشین اما دونستن نظر خانوادتون و کمک خواستن از اونها از استقلال شما کم نمی کنه ..
2 . شما الان چرا دنبال مقصرین ؟ منظورم اینه که الان چرا دنبال این هستین ببینین کی باعث شده نظر اون خانم را تغییر بده! بهتر نیست به جای این که دنبال شخص خاصی باشین بیاین و با اون خانم جدی صحبت کنین .بهشون توضیح بدین که همه آدما عین هم نیستن . بگین پدر خودتون هم مردن اما آیا عین اون آقا مشکل دارن ؟ البته قبول دارم شکست بدی خوردن و توی زندگیشون تاثیر داده !
ازشون بپرسین از یه زندگی چه انتظاری دارن ؟
می دونم این که آدم با یک نفر رابطش در حد دوستی باشه با این که باهاش زیر یک سقف زندگی کنه رابطش متفاوت . اما راجب این که یه فرد همه مردارو عین هم می بینه و بیان می کنه که قصد ازدواج ندارم با هیچ کدومشون ... پس چطوری می تونه این رابطه دوستیشونو حفظ کنه ! من این موضوع را نمی تونم درک کنم !
البته قبول دارم محدوده رابطشون خیلی متفاوت اما این که همه مردا را عین هم بدونی به هر حال روی احساس آدم تاثیر می ذاره ! نمی دونم ایشون چه دیدگاهی نسبت به شما دارن اما ازشون بخواین باهاتون رو راست باشن و شفاف بگن که دلیل مخالفتشون چیه . اصلا بگین شما فکر کن خانوادم راضی شن با این وجود شما جوابتون منفیه ؟ شاید موضوع اصلا این چیزا نیست .
به نظرم راه شما هم درست نیست البته با عرض پوزش من کوچیکتر از اونم که چیزی بگم .. اما کاش شما هم حیطه خواستتون را از ایشون مشخص کنین .. طوری که ایشون متوجهه شن شما هدفتون دوستی نیست و می خواین ازدواج کنین نه صرفا رابطه ی دوستی داشته باشین که البته من نمی دونم هدف خودتون واقعا چیه ....
اما باهاش رو راست باشین . اگر می بینین ایشون تنها شما را برای دوستی می خوان این تصمیمش با خودتون ! فقط سعی کنین باهاشون شفاف حرف بزنین تا جوابای واضحی هم بگیرین ..
موفق باشین و زود پیش بینی نکنین برای کاری که هنوز براش تلاشی نکردین و ببینین واقعا چی انتظار دارین و چی می خواین !
امیدوارم هر چی به صلاحتون اتفاق بیوفته . و این که اول از همه تکلیف خودتون را مشخص کنین که می خواین باهاشون دوست باشین یا نه هدفتون ازدواج !
به هر حال به خانوادتون هم حق بدین هم فرصت برای دیدن و برخورد کردن با اون خانم !
شاد باشین






علاقه مندی ها (Bookmarks)