سلام
امروز از همین رمانیتك بودنت بهره بگیر.
همسرت كه اومد منزل
كنارش بنشین.
دستانش را در دستانت بگیر
بدون انیكه حرفی بزنی،
آرام صورتت را به طرفش برگردن
سعی كن بدون اینكه زیاد پلك بزنی در چشمانش نگاه كنی. نگاهی با پیام خواستن او بیش از خودت. یك نگاه دگر خواهانه.
و در آن لحظه با همه وجود فقط به این فكر كن، كه چقدر این "غریبه از جنس تو"، ‌تو را دوست دارد، و چه احساس شعفی از نگاه آتشین تو می كنه.
او را ببوس
سرت را روی شانه اش بگذار
و اگر خواستی كمی هم گریه كن.
تا كنون هدف گرفته بودی كه دوستش داشته باشی تا لذت ببری، حالا هدفت را تغییر بده، سعی كن از دوست داشتن های غرق لذت و شادی بشوی.
این همه صداقت و پاكی یك زوج هست كه بدون كلام به عمق وجودشان راه پیدا می كند و احساس خوشبختی می كنند.