به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    آدم مزخرفي شده ام

    سلام دوستان. من 26 سالمه و پس از بالا و پايين هاي زياد و پيگيري هاي مستمر به موقعيت هايي كه مي خواستم تا حد زيادي رسيدم و موانعي رو كه هميشه موانع پيشرفت مي دونستم از سر راهم برداشتم. اما مشكل اينجاست كه جديداً خيلي بي اراده شده ام. من تلاش كردم به خارج از كشور اومدم. مسائل و موانع جانبي رو از سر راه برداشتم. اما حالا تنبل شدم. بستر برام آماده است. وقت آزاد فراوان،دسترسي به كتابخانه و اينترنت 24 ساعته و هر چيز ديگري كه براي درس خواندن لازمه. اما هي به خودم مي گم از فردا شروع مي كنم. اما دوباره روز از نو روزي از نو. وقت رو به بطالت مي گذرونم . انگار طلسم شده ام.تو ذهنم هي افكار مختلف مي چرخه و بين چند مسير مرددم. همه ي مسير ها سخت و بلند پروازانه است اما مي دانم كه پتانسيل انجام اون كارها رو دارم.
    دلم مي سوزه. از وقتي كه هدر مي ره. از اينكه بي اراده شدم از خودم بدم اومده. تو زندگيم هيچ وقت اينجوري نشده بودم. نمي دونم شما دوستان هم دچار اين حالت ها شده ايد يا نه؟ در يك چرخه ي باطل گير كرده ام. قبل از اينكه به اينجا برسم مي گفتم چنان مي كنم و چنين مي كنم اما حالا كه خدا رو شكر در موقعيت دلخواهم قرار گرفته ام وارفته ام و در جا ميخكوب شده ام.
    مي دانم كه راه حل در خودم است. مثل ماشيني شده ام كه در چاله گير كرده و هر چي گاز مي ده بيرون نمياد. دليلش شايد اينه كه مي خوام خواندن يك رشته اي رو آغاز كنم كه هيچ دانش پايه اي در اون مورد ندارم( هر چي بوده طي سالها فراموش شده) اينه كه مثل يه هيولا شده برام نمي دونم از كجاش شروع كنم. از طرفي اگر درس نخونم كار ديگه اي نيست كه انجام بدم. من اولين باره تو عمرم كه اعتراف به ضعف مي كنم چون معمولاً در ظاهر هم كه شده عمراً تا به حال كسي اظهار ضعف و ناتواني از من نديده. لطفاً بهم بگيد چطور مي تونم به زندگي پر تلاش گذشته ام برگردم. الان چون چند وقته كار نمي كنم و دانشگاهم هم 2 سال پيش تموم شده رخوت و سستي در وجودم ريشه كرده . احتياج به راهنمايي شما عزيزان دارم.

  2. 4 کاربر از پست مفید wintersun77 تشکرکرده اند .

    wintersun77 (سه شنبه 18 آبان 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.