سلام دوستان عزیز
یه مشکل خیلی بزرگ دارم امیدوارم کمکم کنید
چند سال قبل دختر خانمی را که خیلی دوسش داشتم و اونم می دونست یهویی خبر نامزدیش را شنیدم
خیلی برام سخت بودش حتی کارم به خودکشی هم رسید
حالا بعد از دو سال و نیم از نامزدش جدا شده و میگه بخاطر من این کارو کرده
البته منم هنوز مثل اون روزا خیلی دوسش دارم
موندم چه کار کنم
لطفا کمک کنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)