شادی67 عزیز
به کلبه همدردی خوش آمـــــــــدی ، مقدمت گرامی
نیازه مطمئنش به جواب مثبت نکنی و زمانی رو برای شناخت زیر نظر خانواده و یک مشاور متخصص طی کنی . نکته سنجی برای شناخت مورد تاکید است ، البته با تنظیم معیارها در وهله اول .
در مورد نکاتی که نگران هستی بیشتر دقت برای شناخت کن و از مشاور کمک بگیر .
مهم اینه که شما تا قبل ازدواج خوب دقت کنی و بدور از احساسات طرفت رو بشناسی و با اطمینان از شناختت انتخابش کنی ، و بعداز انتخاب روی مسائل زوم نکنی .
پستهای 25 و 27 و 28 تاپیک زیر را مطالعه کن .
ازدواج يه برونگرا و يه درونگرا
موفق باشی
.






علاقه مندی ها (Bookmarks)