[align=justify][align=justify][align=justify]سلام
حدود یک ماه هست که نامزد کرده ام،26 سال سن دارم،متاسفانه چند روز پیش در محل کارم به من اطلاع دادند چون قراردادم با شرکت تا آخر مهر تمام میشود،و امکان اینکه در شرکت بمانم نیست،البته من هم زمان خواستگاری به هیچ وجه فکر نمیکردم چنین اتفاقی ممکن است بیفتد،از طرفی خانواده همسرم روی این مطلب که کارمند شرکت باشم بسیار حساس هستند وبرایشان مهم هست،حالا من مانده ام چه کنم؟؟حتی جرات بیان این مطلب را به همسرم نیز پیدا نکرده ام.
حال بماند که این شرکت به لحاظ حقوق ومزایا هم آش دهان سوزی نیست ولی خب به هر حال من را شاغل جلوه می دهد واسم و رسمی دارد.از طرفی سابقه کار بالایی نیز ندارم که بخواهم بیرون بلافاصله کار پیدا کنم
البته امکان ایجاد شغل آزاد را تا حدودی دارم،ولی خب خانواده همسرم روی کارمند بودنم حساب باز کرده اند.
حالا من واقعا درمانده ام،خانواده همسرم و همسرم بسیار خانواده خوب و موقری هستن،ولی خب تنها یک ماه از نامزدی من گذشته و من بروم به آنهاچه بگویم؟؟ واصلا جرات بیان این مطلب را به آنها ندارم و فقط به زور توانسته ام به خانواده خودم بگویم.
تو رو خدا کمکم کنید زندگیم رو خیلی دوست دارم و دارم باچشمام میبینم که داره از هم میپاشه.
چه کنم بتونم زندگیم رو حفظ کنم؟[/align][/align][/align]