به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 36
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 دی 87 [ 19:07]
    تاریخ عضویت
    1387-1-17
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,767
    سطح
    38
    Points: 3,767, Level: 38
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    با سلام به همه دوستان
    متاسفانه در جامعه ما چنين جواناني با چنين افكاري وجود دارند.
    فكر كنم اولين پسري هستم كه ميخوام جواب آقا مهدي رو بدم
    آقا مهدي من از نوشته هاي شما اينو فهميدم كه شما يه فرد كاملا ترسو هستين و فكر ميكنم شما ازجمله پسرهايي هستين كه دوست دختراي زيادي دارين و با بعضي از اونا هم روابط نا مشروع دارين و با اين گفته ها ميخواين غريت يك مرد نسبت به خواهر ، مادر ، همسر ش رو زير سوال برده و بي ارزش نشون بدين .
    يه توصيه دوستانه هم بكنم و اون اينكه سعي كنيد اصلا ازدواج نكيد .

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 آذر 88 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1387-1-20
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,031
    سطح
    40
    Points: 4,031, Level: 40
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 119
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    راه حله خیلی خوبیه!!!!!!!!!

    ازدواج(موقت یا دائم فرقی نمیکنه)=س ک س .این تنها تعریفیه که شما از ازدواج دارین،درسته؟

    آقای تئوریسین،فرهنگ سازه دلسوزه آقایون!

    فرهنگ یعنی همه اقشار جامعه،هر دو جنس،هر سنی،... نه فقط آقایون.

    خیلی دوست داشتی اینجا، تو این تاپیک پر از پیام های تشکرو قدردانی بود،نه!ولی نیست.

    یه خبر بده دیگه هم برات دارم، ازدواج موقت تمام مسئولیت های یک ازدواج دائمو داره فقط برای این مسئولیت محدودیت زمانی گذاشتن،همین!

    این که نشد،دنباله یه راه حله دیگه باش.

  3. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    مهدی جان!پسر خوب،بیکاری لعنت و نفرین مجانی برای خودت می خری؟!!البته دخترها و خانمهای محترم:هم اکنون هستند خانمهایی که صیغه مردان می شوند،اما در مورد دختران این امر به نظر امکان ندارد،هرچند که ازدواج های اجباری دختران موضوعی بدتر از صیغه کردن است و نیز روابط نامشروعی که دختر خانواده اش این را نمی پذیرند و نیز خود آن دختر.
    البته زوردی به من گیر ندهید ها!!زیرا بسیاری از خانواده ها از اینکه دخترشان با پسری رابطه جنسی داشته ناراحت نمی شوند.

  4. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1387-5-14
    نوشته ها
    185
    امتیاز
    7,411
    سطح
    57
    Points: 7,411, Level: 57
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 148 در 75 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    سلام

    به نظر من صیغه یا عقد موقت به قول اون دوست عزیز با فرهنگی به حساب میاد اما برای زن ها و مردهایی که بهش اعتقاد دارند و مشکلی با پیامدهاش ندارند !

    من به شخصه به چنین چیزی اعتقاد ندارم ( یا به قول شما بی فرهنگم ؛ اگه فرهنگ اینه )

    من یه سوال از شما دارم : چه کسایی تن به ازدواج موقت می دن و برای چی ؟
    آیا خانمی از ته دل راضی به ازدواج موقت هست ؟
    یا آقایی از روی عشق حاضر به ازدواج موقت هست ؟

  5. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 خرداد 98 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    8,904
    سطح
    63
    Points: 8,904, Level: 63
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    40

    تشکرشده 80 در 36 پست

    Rep Power
    37
    Array

    Lightbulb RE: دخترا نخوانند

    مساله اصلي با فرهنگ بودن نيست !
    مساله داشتن "عقل" است . شما اگر واقعا در سني هستيد كه بشه روي بلوغ فكري تون حساب كرد بايد متوجه باشيد در كشوري كه ميليونها جوان در سن ازدواج هستند و حتي از سن ازدواجشون هم گذشته ، اگر بخواهند راه حل فرهنگي شما را پياده كنند چه "فاجعه" اي براي جامعه رخ ميده !
    اگر درست فكر كنيد ميبينيد كه واقعا فاجعه است ميليونها بچه بدون پدر و مادر كه هيچكدام به اونها محبت نميكنند و مسوليتشان را بعهده نميگيرن. اينها نسل بعد جامعه خواهند بود .... !؟
    پدر و مادرهايي كه هنوز بدليل راه حل فرهنگي شما به آرامش واقعي نرسيده اند و معناي واقعي زندگي را نفهميده اند .....!؟
    من منكر حقايق نيستم بنابراين نظرم اينه كه ازدواج موقت فقط در بعضي موارد خاص و بخاطر دلايل خاص جواب ميده نه براي جوانهايي كه بايد از آينده شون لذت ببرند و به زندگيشون و داشته هاشون افتخار كنند و آينده ساز نسلي بهتر از خودشون باشند.

  6. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آبان 87 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1387-5-20
    نوشته ها
    245
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 82 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    آقا مهدی سلام ورودتون رو به تالار تبریک میگم نمیدونم چند بار توی این تالار چرخیدی ولی ای کاش قبل از نوشتن این مطالب یه چرخ درست و حسابی توی تالار می زدی تا با مشکلات اهالی و سیاست تالار بیشتر آشنا می شدی بعد این مطالب رو می نوشتی!!!!
    حق با شماست ازدواج موقت راه خوبیه برای اینکه از ازدواج دائم و مشکلاتش شونه خالی کرد ولی خدایش خودت اگر ازدواج موقت کردی به طرفت دلیل این کار رو میگی؟ آیا میگی به خاطر فشار نیاز جنسی با هاش ازدواج کردی؟یا به خاطر فرار از مشکلات مالی؟این از نگاه شما پسر حالا می ریم سروقت دختره اون برای چی با یه پسر که هدفش از ازدواج محض سکس یا فرار از مسئولیت مالی هست ازدواج کنه؟
    ازدواج موقت برای خانمها دردسرش بیشتر از آقایونه یه نمونه ساده اش عده ای هست که باید بعد از تمام شدن مدت صیغه بگذروننو در تمامیه مدتی که صیغه هستن نباید با مرد دیگه ای رابطه داشته باشن این مشکلات رو آقایون ندارن پسر صاف و ساده!!!!!!!!!!!!!!
    والا همین الانش که ازدواج موقت در حد زنهای مطلقه یا بیوه اونهم در حد بسیار پایین رواج داره هر روز آمار ایدز و سقط جنین غیر قانونی داره بیشتر از قبلش میشه فکر نمی کنی با باز گذاشتن این موضوع این فاجعه انسانی شدیدتر و بغرنجتر از گذشته اش میشه؟
    سعی کن از فکرت بیشتر استفاده کنی و راه حلهای معقولتری رو پیشنهاد بدی
    درضمن پسر خوب اگه برای کنکورت بیشتر از این مسائل وقت و فکر بذاری توی زندگیت موفقتر میشی سودتم برای جامعه ات بیشتر از الانت میشه نصیحت مادرانه گلپر رو هم آویزه گوشت کن تا انشاءالله عاقبت بخیر بشی پسر گل
    در پناه حق

  7. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آبان 87 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1387-5-20
    نوشته ها
    245
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 82 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    مهدی جان!پسر خوب،بیکاری لعنت و نفرین مجانی برای خودت می خری؟!!
    یکی پیدا شده جای شما رو می خواد بگیره ناراحت شدید؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    البته زوردی به من گیر ندهید ها!!زیرا بسیاری از خانواده ها از اینکه دخترشان با پسری رابطه جنسی داشته ناراحت نمی شوند.
    بله محض اینکه دختره رو ببندن به ریش پسره چرا ناراحت بشن جای خوشحالی هم داره!!!

  8. #18
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    پسر یا دختر بیماری که بنام *نقطه سر خط* معنای ادب را نمی دانی،می دانم سوزت از چیست و خودت هم خوب می دانی که من می دانم،این را گفتم که نپنداری اگر بارها و بارها به من توهین کنی،درصدد پاسخت بر می آیم.اما اگر بزرگترت را می شناختم به او سفارش می کردم در تربیت دست گلش بیشتر بکوشد و برای درمان روانی تو سریعاً اقدام کند.

  9. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 آبان 87 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1387-5-20
    نوشته ها
    245
    امتیاز
    4,088
    سطح
    40
    Points: 4,088, Level: 40
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 82 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    آقای گردآفرید
    جملاتی که بکار بردی رو میذارم به حساب روزه گرفتن بدون اعتقادتون که باعث زوال عقل میشه شمایی که دم از ادب میزنید سوزش معنای خوشایندی نداره و کلمه مناسبی جهت استفاده یه فرد متشخص نیست!!!!!!شمایی که علم غیب داری و بر اسرار دلها آگاهید لطفا دلیل ناراحتی(آدمهای متشخص اصطلاحات کوچه بازاریه ارازل رو استفاده نمی کنن این واژه رو می تونید به جای سوزش استفاده کنید)من رو بگید تا بقیه اهالی تالار هم با ماهیت وجودی من آشنا بشن و خودمم بفهمم کی هستم؟؟؟!!!
    همه ما به شکلی بیماریم وگرنه اینجا کاری نداشتیم
    درضمن به جای صحبت با بزرگترم برو با خدام صحبت کن که مشکلات همه ما رو حل کنه
    یاد بگیر بزرگ فکر کنی تا بزرگ باشی بزرگ قلمدادت کنن و بزرگ بمونی
    در پناه حق

  10. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 مهر 87 [ 20:56]
    تاریخ عضویت
    1387-5-22
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    3,498
    سطح
    36
    Points: 3,498, Level: 36
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: دخترا نخوانند

    به نظر من شما هيچ وقت ازدواج نكني ااااااااااااااااااا.
    چون برات مشكل پيش مياد . شما فرهنگ تون خيلي بالاو به هيچ دختر نميخوري .


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.