با سلام
با اينكه از همه اعضاء به خاطر پستهايشان در اين تاپيك تشكر كردم. اما دلم نيومد، كه يك پست مستقل نزنم .
لذا لازم ديدم كه روي اين پاسخها تاكيد دوباره قرار دهم.
روش راهنمايي دوستان از همه زوايا انجام شد. و روشنگري خوبي نسبت به موضوع ايجاد گرديد.
هم تفاوت وابستگي و دلبستگي كه آني توضيح دادند و اشاره به مهارتهاي كنترل احساس كردند.
هم مطالبي كه ساير دوستان در مورد تفاوت قبل از ازدواج و بعد از ازدواج ارائه كردند. و اينكه نبايد با احساسي كردن مراحل شناخت در قبل از ازدواج ، موجب تحريف انتخاب صحيح شد.
در مورد تفكيك اينكه :« آيا اين دختر خانم مهارت هم حسي و ابراز احساسات ندارد؟ يا انكه به عكس او مهارت كنترل احساسش را در قبل از ادواج دارد؟»، نياز هست جلسات مشاوره قبل از ازدواج داشته باشيد، تا آشنايي بيشتري با تيپ شخصيتي يكديگر پيدا كنيد. همچنين نحوه ارتباط دختر خانم با دوستان همجنس خود، با خانواده ، والدين ، خواهر و برادر و فاميل ، نشان مي دهد كه تا چه اندازه خونگرم هست.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)