به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 اردیبهشت 90 [ 14:08]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    54
    امتیاز
    2,336
    سطح
    29
    Points: 2,336, Level: 29
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 51 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)

    باسلام
    دوستان تو تاپیک های قبلی (دست به میوه حوا بزنم؟) یه سری از حرفها و مشکلاتم رو گفتم,حالا که جلو تر رفتم به یه سری مشکلات بر خوردم که قبلا هم بهشون فکر میکردم ولی فکرشو نمیکردم اینقدر برام اهمیت پیدا کنه و مهم بشه.
    مسئله اعتماد کردن به طرف مقابل برام سوال بود,فکر میکردم وقتی طرف همه شرایط رو داشته باشه(حجاب,حیا, خانواده.....) میشه راحت بهش اعتماد کرد.ولی الان فهمیدم که با وجود همه این شرایط بازم تو اعتماد به طرف مشکل دارم.
    البته این مشکل از طرف خودمه و فکر میکنم خیلی خیلی مهمه.
    این مشکل ریشه تو گذشته من داره,من چیزهایی و کسایی رو دیدم که باعث شدن باور های من داغون بشه و به زمین و زمان مشکوک بشم.
    وقتی کسی رو میبینم که یه گوشه ای یواش داره با موبایل صحبت میکنه....
    وقتی دختری رو میبینم که موبایل دستش گرفته و یا داره اس ام اس میخونه یا مینویسه....
    چجوری بگم,به همه مشکوک شدم.خودتون وضع جامعه رو میدونین دیگه.خیانت,دوستی ها و ...
    کسایی هم هستن که اعتماد الکی به طرفشون دارن و طرفشون هم ....
    البته میدونم حساسیت من بیش از اندازست و این مشکل به یه بیماری تو دل من تبدیل شده,طوری که امید و شادی رو ازم گرفته.
    این باعث شده به طرفم هم شک کنم,کسی که فکر میکردم تنها دختریه که میتونم بهش اعتماد کنم.
    نمیدونم چیکار کنم,دارم داغون میشم.این بیماری تا حدی جلو رفته که به دوست و آشنا و خانواده و ... همه و همه شک میکنم.این مشکل کارم رو هم مختل کرده.تو ارتباطم با دوستان و هم دانشگاهیام هم به مشکل خوردم.این حس باعث شده به کسی اجازه ندم تا خودشو بهم نزدیک کنه و بخواد بهم فکری چیزی بکنه.
    خواستم پیش روان شناس برم ولی تا حالا نرفتم.مقاله و مطلب هم زیاد خوندم ولی درست نشدم.شاید انتظارات من از جامعه و افراد زیاده و انتظار دارم همه پاک باشن و ....
    شما بگین چیکار کنم.این مشکل داره از درون منو میخوره.

  2. کاربر روبرو از پست مفید parse تشکرکرده است .

    parse (چهارشنبه 31 شهریور 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روش درمان افسردگی,عدم اعتماد به نفس,نا امیدی,پشیمانی از گذشته
    توسط کیارش۲ در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 02 اسفند 93, 16:16
  2. تجربه اعتماد
    توسط deljoo_deltang در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 مهر 93, 23:07
  3. اعتماد نداشتن
    توسط Abc_12 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 اردیبهشت 91, 12:55
  4. چگونه اعتماد به نفسم را بالا ببرم؟
    توسط جاودان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 23 اردیبهشت 91, 17:49
  5. نسبت بهم بی اعتماد شده....چیکار کنم؟
    توسط گچپژ در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 22 اردیبهشت 91, 10:46

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.