سلام دوست عزیز
خیلی متاسف شدم از این رفتار شوهرتون
من یه سوالی ازتون دارم شما براتون این مهمه که اگر همسرتون با2 نفر بود بتونه اعتدال رو رعایت کنه یا اینکه اصلا فقط با یه نفر باشه؟؟
من حس می کنم این بی تفاوتی شما یا این دوست داشتن زیاد شما و یا این همه مهربونی شما باعث شده ایشون به راحتی این عمل و انجام می ده و حتی به خودش این زحمت و نمی ده که اس ام اس ها رو پاک کنه.
شما باید یه کم جدی تر باشید وقتی ایشون خودشون بعضی مسایل رو لو می دهند شما باید جبهه بگیرید که من که فلان رستوران با شما نبودم یا ما که تازگیها کوه نرفتیم و این جوری مچش و بگیری.
در ضمن راه برای اثبات اینکه بهشون بفهمونید توهم نیست و شما می دونید که او با زنهای دیگه هم هست زیاده
مثلا اینکه شما هم از یه خط دیگه مدتی با ایشون اس ام اس بازی کنید اس ام اس ها رو هم نگه دارید. و بعد که ایشون خوب پا داد برای دوستی همه رو پیش یه مشاور مجرب به خودشون نشون بدید. البته مطمئن نیستم این راه باعث نشه که ایشون جسورانه تر رفتار کنه یا نه. بهتره قبلش از یه مشاور خوب کمک بگیرید.
امیدوارم هر چه زودتر همسرتون به کانون گرم خانواده برگرده.![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)