دو پست آخر چقدر دلگرم کننده بودن.
دوستش ندارم علاقه ای بوده یا هست برای شناخت تو مسیر ازدواج.من به اندام زنم خیلی اهمیت می دم که همون
اول زندگی خیلی چاق یا لاغر نباشه.یکی از نگرانی هامم همینه که بعد یکی دوسال که می بینمش که ازش اجازه
خواسگاری بگیرم،نسبت به وقتی که می دیدمش کلی چاق شده باشه.اون موقه نمی تونم بهش بگم چون چاق شدی
از خواستم منصرف شدم.اگر راهی برای این مشکل هست بگید.
من هر نظری می دم از همینجا یاد گرفتم.





اگر بهش علاقه داری و کیس مناسبی برای ازدواج با شماست این خواستت را با خانوادت در میان بگذار و به وسیله خانوادت پا جلو بگذار.اگه واقعا علاقه ای در کار باشه اندام که نباید زیاد مهم باشه؛البته یک جوری مهم میدانم اما این مسئله را همم در نظر بگیر ممکن فردا که با یک خانم خوش اندام ازدواج کردی چند مدت از ازدواجت که گذشت خانمت مثل بعضی از خانمها البته بعضی ها.خیالشان از بابت شوهر راحت شه و کاملا رسیدگی به خودشان را از یاد ببرند آن وقت چه خواهی کرد
و اگر ناراحتت كردم عذرخواهي مي كنم . ولي فقط همين يك كلام را مي گم ، با خودت رك باش .

علاقه مندی ها (Bookmarks)