به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: دو دلی در انتخاب اولین انتخاب

    دو پست آخر چقدر دلگرم کننده بودن.

    دوستش ندارم علاقه ای بوده یا هست برای شناخت تو مسیر ازدواج.من به اندام زنم خیلی اهمیت می دم که همون

    اول زندگی خیلی چاق یا لاغر نباشه.یکی از نگرانی هامم همینه که بعد یکی دوسال که می بینمش که ازش اجازه

    خواسگاری بگیرم،نسبت به وقتی که می دیدمش کلی چاق شده باشه.اون موقه نمی تونم بهش بگم چون چاق شدی

    از خواستم منصرف شدم.اگر راهی برای این مشکل هست بگید.

    من هر نظری می دم از همینجا یاد گرفتم.

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 89 [ 19:06]
    تاریخ عضویت
    1389-6-29
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,776
    سطح
    24
    Points: 1,776, Level: 24
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 18 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی در انتخاب اولین انتخاب

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    دو پست آخر چقدر دلگرم کننده بودن.

    دوستش ندارم علاقه ای بوده یا هست برای شناخت تو مسیر ازدواج.من به اندام زنم خیلی اهمیت می دم که همون

    اول زندگی خیلی چاق یا لاغر نباشه.یکی از نگرانی هامم همینه که بعد یکی دوسال که می بینمش که ازش اجازه

    خواسگاری بگیرم،نسبت به وقتی که می دیدمش کلی چاق شده باشه.اون موقه نمی تونم بهش بگم چون چاق شدی

    از خواستم منصرف شدم.اگر راهی برای این مشکل هست بگید.

    من هر نظری می دم از همینجا یاد گرفتم.
    فرهنگ جان شما که آدم منطقی به نظر میرسین این دیگه چیه؟ اگر بهش علاقه داری و کیس مناسبی برای ازدواج با شماست این خواستت را با خانوادت در میان بگذار و به وسیله خانوادت پا جلو بگذار.اگه واقعا علاقه ای در کار باشه اندام که نباید زیاد مهم باشه؛البته یک جوری مهم میدانم اما این مسئله را همم در نظر بگیر ممکن فردا که با یک خانم خوش اندام ازدواج کردی چند مدت از ازدواجت که گذشت خانمت مثل بعضی از خانمها البته بعضی ها.خیالشان از بابت شوهر راحت شه و کاملا رسیدگی به خودشان را از یاد ببرند آن وقت چه خواهی کرد
    میتوانی به وسیله مادرت پی ببری که آیا این خانم چاق شدند یا مثل سابقند.مادرت خیلی می توانه کمک باشه

  3. 2 کاربر از پست مفید mohammad.amani تشکرکرده اند .

    mohammad.amani (یکشنبه 13 شهریور 90)

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: دو دلی در انتخاب اولین انتخاب

    سلام

    معیارهاتون رو اولویت بندی کنید . یعنی از یک تا..........

    ببینید مهم تریناش براتون کدوم ها هستند .

    اگر خانمی اکثر معیارهای شما رو داشته باشه اما اندامش از ایده آلی که شما مدنظرت هست کمی چاق تر یا لاغرتر هست شما از چنین خانمی صرف ظاهر ، چشم پوشی میکنی ؟؟؟
    واقعا بهش فکر کن که این ظاهر و اندام کجای اولویت بندیت قرار میگیره . اگر چنین خانمی که بالا گفته شد رو رد میکنی پس معلومه خیلی برات مهمه . خوب در این صورت باید دنبال خانمی باشی که همیشه به کوچکترین تغییر وزنی حساس باشه خوب طبیعی هست که در اون صورت چنین خانمی که همیشه تناسب اندامش رو حفظ میکنه به تناسب اندام همسرش هم حساس هست .


    حالا یک سوال
    اومدیم و شما یک مورد خوب که از لحاظ ظاهری هم همون تناسبی رو که میخواین داشته باشه پیدا کردین و باهاش ازدواج کردین و یک سال بعد این خانم چاق تر یا لاغرتر شد و کلا تناسبش دیگه مثل اون موقع نبود اون وقت طلاقش میدین ؟؟؟

  5. 2 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (یکشنبه 13 شهریور 90)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 آبان 90 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1389-5-26
    نوشته ها
    77
    امتیاز
    2,273
    سطح
    28
    Points: 2,273, Level: 28
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    110

    تشکرشده 110 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی در انتخاب اولین انتخاب

    سلام ، فرهنگ جان ما همه اينجا باهم خواهر و برادر هستيم اگر نبوديم اينجوري به فكر هم نبوديم و كاري به كار هم ديگه هم نداشتيم وقتي شما مرا راهنمايي مي كنيد يا من براي شما نظر ميدهم يعني به فكر حل مشكلات همديگر هستيم .
    اگر من مثال برادرم را زدم به خاطر اينكه واقعا برادرم را دوستش داشتم و الان كه ناراحتيش را ميبينم دلم براش مي سوزه ، دلم مي خواد بقيه خيلي خوب فكر كنند و با انتخاب درست ، خوشبخت بشوند وقتي شما نوشته بوديد:
    [uعصر که مغازه هستم دخترایی که رد می شنو با حسرت نگاه می کنم،آیا باید دیگه نرم مغازه؟چون این نگاها اجتناب
    ناپذیره دارم بیرونو نگاه می کنم،یهو یکی رد می شه.
    [/b][/u]

    احساس كردم حرفات مثل برادرم هست خواستم فقط نظرم را بگم چون براي عزيزترين كسم اين اتقاق افتاده بود .
    به هر حال خوشبخت بشوي . و اگر ناراحتت كردم عذرخواهي مي كنم . ولي فقط همين يك كلام را مي گم ، با خودت رك باش .

  7. کاربر روبرو از پست مفید asaman تشکرکرده است .

    asaman (یکشنبه 13 شهریور 90)

  8. #15
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: دو دلی در انتخاب اولین انتخاب

    امانی و باران می خوام اول زندگی چشم و دلم سیر باشه تا حسرت نخورم.چاق منظورم 80 90 کیلوـه.

    آسمان جان من ناراحت نشدم.مرسی از لطفت.

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 20:45]
    تاریخ عضویت
    1389-5-11
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    3,474
    سطح
    36
    Points: 3,474, Level: 36
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    346

    تشکرشده 346 در 157 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی در انتخاب اولین انتخاب

    سلام آقای فرهنگ

    خوب اگه تا این حد به این موضوع حساس هستی می تونی وقتی از نظر ظاهری پسندیدیش راجب مسائل دیگه باهم به تفاهم برسین اینجوری که شما حساس هستید باید این مسئله رو هم بهشون بگین در ضمن این شرایط وزنی رو که گفتین80.90 کیلو از اولش معلومه خوب اون موردها رو می تونی کنار بذاری .... در ضمن بیش از حد روی این موضوع حساس نباش
    ..

  10. کاربر روبرو از پست مفید ثمین1360 تشکرکرده است .

    ثمین1360 (یکشنبه 13 شهریور 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.