سلام . مردی 28 ساله و مجردم و مهندس عمران هستم . توی سایت مشاوره بهزیستی سوالم رو طرح کردم به نتیجه نرسیدم حالا میخوام سوالم رو با جوونهای مثل خودم درمیون بذارم بلکه نتیجه بگیرم :
لوپ مطلب این که دنبال دختری می گردم که قبلا تو زندگیه خصوصیش شیطنت نکرده باشه و دقیق عین خودم آسه رفته باشه و آسه اومده باشه . آیا نظره من و معیارم سنتیه آیا توقع زیادی دارم ؟ آیا یه همچین دختری رو باید تو آسمونا دنبالش گشت ؟
خودم قبول دارم که آدم جایز الخطاست و ازدواج یکی از هدفهاش به تکامل رسیدن و خطا نکردن هستش اما با همه این حرفا نمی تونم با دختری ازدواج کنم که قبل من با خیلیا ارتباط داشته چون هرچی فکر میکنم نمیتونم باهاش احساس خوشبختی داشته باشم .
دلیله اصلیه ازدواج نکردنم همین ابهام هستش . نظرتون چیه ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)