سلام به دوستان گل و نازنين تالار همدردي
بالاخره بعد از كلي فكر كردن يه موضوع جالب كه خيلي دوست دارم راجع بهش بحث بشه به نظرم رسيد .
شما دوستان اينجا مي تونيد آرزوها و اهدافتون رو بنويسيد و هر از گاهي بيايد و يه سر به ارزوهاتون بزنيد تا براتون ياداوري بشه .
لازم به ذكر است اگه عنوان كردن هدفتون نياز به عكس هم داره مي تونيد عكس مربوطه رو اينجا قرار بديد .
مثلا كسي دوست داره تو دانشگاه قبول بشه عكس يه دانشجو بذاره يا كسي دوست داره به پول زيادي برسه عكس پول بذاره به نظرم استفاده از تصوير خيلي بهتر مي تونه ما رو تو رسيدن به ارزوهامون كمك كنه .
مي دونيد چرا يك همچين تاپيكي ايجاد كردم ؟! چون خيلي وقتها ما اونقدر درگير مشكلات زندگي مي شيم و به دنبال پيداكردن راه حل براي مسائلي كه برامون پيش اومده ميريم كه يادمون ميره مي خواستيم به كجا برسيم و هدف اصليمون چي بوده .
منتظر ارزوهاي قشنگ شما دوستان گلم هستم ..









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)