سلام
والا اگه مطلب اول منو خونده باشین من گفتم که اگه احتیاج داشته باشه و مجبور باشه رو نمی تونم جواب بدم(یعنی خودمم موندم)
فرهنگ مطالب کلی رو گفتن
منم یه چند جمله باز میگم که به همون دلیل که کامران میگه که جامعه ما دچار مشکلات فراوانه که یه نمونش عقده جنسیه واسه همین میگم که مقایسه ما با چین و ترکمنستان اشتباهه اگه اینجا خانومی اون کارا روبکنه اولا تیکه بارون میشه ثانیا شرایط طوریه که مجبور میشه عوض شه (با زبون بازیو و ... واسه جذب مشتری)
خانوم انی تو ذهنشون یه دنیای ایده ال ساختن و فکر کنم چون خودشون ادم سالمی هستن که دیدگاه باز تری نسبت به جامعه دارن همه رو با خودش مقایسه می کنه
من فکر می کنم انی فکر می کنه که اگه اون مثلا فروشنده بود با انرزی و ریلکس و بسیار زیرکانه توام با حفظ ارزش ها این کارو می کرد(خصوصیات خانوم انی)
ولی دنیای بیرون مخصوصا تو جامعه ما که اینجوری نیست
من بازم میگم بهتره دختری که نیاز مالی داره حدالمکان جاهایی رو بگرده که قابل اعتماد باشه و عرف جامعه ببذیره اونو وگرنه مجبوره تحمل کنه بسیاری مساپل رو و همچنین حرف مردم رو
به نظر من و موازی با گفته فرهنگ خصوصیات منفی اینکار بیشتره
من این جمله رو از خانوم مهتاب بازم ذکر می کنم که گفتن
چقدر این جمله نغزه.لبته تکرار میکنم،شاید کسی تو این محیط کار میکنه اما تمامی حریمها و اصول و پاکدامنیشو رعایت میکنه(که کم پیدا میشه چون اینجور آدما نمیتونن مشتری جذب کنن و برای کار تو اینجور اماکن فکر نکنم پذیرفته بشن!!!)72
خوب شد فرهنگ عزیز مدیریت بسیار خوبی کرد و جهت بحث رو عوض کرد به اینکه آیا مناسبن واسه ازدواج یا نه
البته من هم گفتم نباید شخصیت این عزیزان رو زیر سوال برد و برچسب زد بلکه واسه ازدواج باید تحقیق کرد
ولی منو اگه شناخته باشین با معیارام جور در نمیاد (معیارهایی که تا حالا داشتم) که کسیو انتخاب کنم که یه همچین کارایی رو می کنه. چون توی این جور حرفه ها شخصیت هایی هستن که صرف نظر از سالم بودن یا نبودن (یعنی حتی اگه سالم باشن هم من همچین شخصیت هایی رو دوست ندارم زن آیندم بشه)
این از من
یعنی این افراد شخصیتشون طوریه که اغلب فرصت طلب و ررو هستن







شوخی کردم) و این شخص اگر کارشو خوب بلد باشه ، دوستان بیشتر و در نتیجه اعتبار بیشتری کسب می کنه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)