سلام...
واقعا این ارسالتون منم برد تو فکر!! انگار بعضی ادما با روح وجونت پیوند می خورند که حتی بعد سالها هنوز وقتی اسمش میاد دست و دلمون می لرزه
ولی انچه که پیداست شما شایسته عشقی بالاتر از اینها هستید امیدوارم کسی تو سرنوشتون قدم بزاره که جبران همه این سختی ها باشه
خدای که اون بالاست شاهد همه چی بوده و هست و خیلی زود براوت همه چی رو جبران می کنه
چارلی چاپلین میگه:هر چیزی آخرش خوبه.اگه دیدی خوب نیست هنوز آخرش نشده








)البته اگر شرایط به همین صورت پیش بره،به چشم مشاهده کنند و یک خدابیامرزی هم نثار ما کنند


علاقه مندی ها (Bookmarks)