به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 10 اسفند 90 [ 23:00]
    تاریخ عضویت
    1390-11-17
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    857
    سطح
    15
    Points: 857, Level: 15
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    138

    تشکرشده 129 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ++تضاد بین احساس و منطق

    سلام...
    واقعا این ارسالتون منم برد تو فکر!! انگار بعضی ادما با روح وجونت پیوند می خورند که حتی بعد سالها هنوز وقتی اسمش میاد دست و دلمون می لرزه
    ولی انچه که پیداست شما شایسته عشقی بالاتر از اینها هستید امیدوارم کسی تو سرنوشتون قدم بزاره که جبران همه این سختی ها باشه
    خدای که اون بالاست شاهد همه چی بوده و هست و خیلی زود براوت همه چی رو جبران می کنه

    چارلی چاپلین میگه:هر چیزی آخرش خوبه.اگه دیدی خوب نیست هنوز آخرش نشده

  2. 4 کاربر از پست مفید behesht تشکرکرده اند .

    behesht (دوشنبه 24 بهمن 90)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اردیبهشت 91 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1390-10-17
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    1,079
    سطح
    17
    Points: 1,079, Level: 17
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    132

    تشکرشده 132 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ++تضاد بین احساس و منطق

    سلام،
    خواستم بگم منم همدرد شما هستم دوست عزیز و تقریبا" یکماه پیش درگیر ارتباط یک هفته ای شدم که طرفم شروعش کرد البته مثل ارتباط شما محدود بود،که تهش خود طرف که هم دانشگاهیم بوده بهم زد،البته همسن بودیم ظاهرا".

    من درکت میکنم و اگه همسن شما بودم صددرصد اولین ارتباطم با این خانم در شب خاستگاری صورت میگرفت،من 2 3 سال از شما کوچیکترم وسال اولی هستم....

    به هر حال هرکس یک نظر و ظرفیتی داره،منم نظرم اینه که قدیمها پدر و مادرامون چطوری زندگی میکردن،ازصفر شروع میکردن...مگه قراره وقتی یه زن میاد تو زندگی همه چی رو از بهترین نوعش داشته باشه؟اینا همش نتیجه چشم و هم چشمیهایی هست که به جراءت میتونم بگم 60 درصد از پدر و مادرها نشاءت میگیره......انتظارات بیهوده باعث شده علی رقم اینکه تعداد دخترهای مجرد بیش از پسرهاست،همین تعداد پسر هم خیلیاشون از ازدواج منصرف بشن،شرایط سخت شده و پدر و مادرها روز به روز شرایط رو سختتر میکنن،با این شرایط به شما قول میدم خیلی از خانها در آینده مجرد خواهند موند و همینطور خیلی از پسرها ولی این مسئاله برای خانمها حادتره(ایشالا خدا به مدیر همدردی و تمام عزیزان 120 سال عمر بده تا چیزی که میگم و در دوران فرزندانم رخ میده رو(اگه از ازدواج کردن پشیمون نشم...!!)البته اگر شرایط به همین صورت پیش بره،به چشم مشاهده کنند و یک خدابیامرزی هم نثار ما کنند)

    ببخشید اومدم تو تاپیکت دردودل کردم.
    --------------------------------------------------------------------
    و خدایی که در همین نزدیکی است...

  4. 2 کاربر از پست مفید mosaferan تشکرکرده اند .

    mosaferan (دوشنبه 24 بهمن 90)

  5. #3
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: ++تضاد بین احساس و منطق

    لینک زیر را به دقت بخوان ، کمک بسیاری به بیرون آمدن از این وضعیت می کند .


    http://www.hamdardi.net/thread-18264-post-169095.html#pid169095

  6. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 24 بهمن 90)

  7. #4
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: ++تضاد بین احساس و منطق

    r969 عزیز سلام و صبحت بخیر

    از این که انقدر مصمم سر تصمیمت ایستادی جا داره بهت تبریک بگم و مطمئن باش با وجود سختی هاش ضرر نکردی

    کاری که شما انجام دادی هم به نفع خودته هم اون خانوم

    امیدوارم رشته کار دوباره دستت بیاد و مثه قبل دنبال هدف های خوب زندگیت باشی

    برای شما دوست با درایت موفقیت و شادی ارزومندم

  8. 3 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (دوشنبه 24 بهمن 90)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 اردیبهشت 91 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1390-10-17
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    1,079
    سطح
    17
    Points: 1,079, Level: 17
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    132

    تشکرشده 132 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ++تضاد بین احساس و منطق

    البته امیدوارم دردو دلم باعث نشده باشه مشاوره از هدف اصلیش خارج شده باشه،
    در ضمن در همین راستا به r969 توصیه میکنم به نظرات من زیاد توجه نکنه(در این مورد بخصوص)
    زیرا در حال حاضر خودم هم گرفتار احساسات هستم پس نمیتونم در این مورد درست راهنماییت کنم
    از همه سپاسگذارم....

    --------------------------------------------------------------------
    و خدایی که در همین نزدیکی است...

  10. 2 کاربر از پست مفید mosaferan تشکرکرده اند .

    mosaferan (دوشنبه 24 بهمن 90)

  11. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    1,977
    سطح
    26
    Points: 1,977, Level: 26
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ++تضاد بین احساس و منطق

    سلام . من واقعا از دوستان معضرت میخوام که تاپیک قدیمی اوردم بالا . ولی شاید خیلی مفید باشه که دوستانی که سن کمتری دارن از این قضایا تجربیات بیشتری کسب کنند.
    دوستان من تا به امروز این عشق هنوز از وجودم بیرون نرفته بود . چه فشارهای عصبی رو تو این سالا تحمل کردم. تحمل دوریو نداشتم .دست به کارایی زدم که مسیر زندگیمو عوض کرد.
    ولی یه اتفاقی که افتاد و دوست دارم برای دوستای جوونم بگم این بود که تو چند روز اخیر چیزایی دیدم و شنیدم که مو به تنم سیخ شد . من عاشق کسی بودم که خیلی کثیف تر از اون چیزی بود فکرشو میکردم . تو تاپیک اول اشاره کردم که به بهم گفته بود
    تا به حال شماره ای از هیچ پسری نداشتند و به پسری هم اس ام اس نداده و از پسری هم اس ام اس دریافت نکردن و شماره من رو هم فقط و فقط برای درس گرفته و گفتند که به مادرشون هم گفته که شماره یکی از همکلاسی های پسر رو برای درس گرفتم.

    وقتی که شنیدم این یه شگرد بوده و به خیلیای دیگه هم این حرفو زده و رفتارایی انجام میداده که خودشو خیلی پاک نشون بده ، دلم به حال جوونیم سوخت . دلم به حال عشق سوخت . من چون رسما ازش خواستگاری کرده بودم با مامانش که صحبت میکردم مامانش هم قسم میخورد. قسم میخورد که تو پاک بودن دخترم شکی ندارم ولی ما قصد عروس کردن نداریم .
    طاقت نیاوردم و زنگ زدم بهش گفتم . جواب وحشتناک بود ! انکار نکرد !
    سالای خوب جوونی من به خاطر شوخی یه دختر واسه جلب توجه پسرا تباه شد ...
    لازم نیست بگید تقصیره خودت بود ، چون این ارسال واسه مشاوره نیست . واسه کسب تجربه واسه بقیست ...

    منظورم از شوخی یه دختر هم این بود که دوست داشته جمع زیادی از پسرارو با حرفا ، حرکات و رفتارای دلبرانه دوره خودش داشته باشه . ولی فکر نکرد که شاید این وسط دلی بیمارش شود ...
    یعنی هنوز برام سخته که بخوام ازش متنفر باشم با اون همه حجم دوست داشتن .

  12. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1390-5-26
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,265
    سطح
    19
    Points: 1,265, Level: 19
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ++تضاد بین احساس و منطق

    باز زیرخاکی آوردید بالا که :D
    جمعه ۰۵ شهر ۱۳۸۹


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.