سلام
من واقعا توی بن بست گیر کردم، لطفا کامل بخونید و اگر میتونید نظر بدید:
من 25 سالمه، دانشجوی کارشناسی ارشد که باید تا یکی دو ماه دیگه فارغ التحصیل بشم.
البته پروژه ارشد من به مشکل برخورده و اگر حل نشه شاید حتی اخراج بشم! دلیلش رو هم میگم. من وقتی دوره لیسانس بودم با یه دختر خانومی آشنا شدم ولی زود فهمیدم که به درد هم نمیخوریم و خواستم جدا شم ولی اون با بهانه های مختلف و حتی دروغهای بزرگ باعث شد این رابطه تا چند سال ادامه پیدا کنه و آخر سر وقتی همون چیزی که انتظارش رو داشتم اتفاق افتاد، با خانواده مطرح کردم و با مخالفت شدید کل خانواده روربرو شدم و پس از مشکلات فراوان که باعث ضربه خوردن به تحصیلم شد(دلیل اصلی مشکل تحصیلی من) نظر خانواده رو قبول کردم و رابطم رو قطع کردم(البته دروغهایی که ایشون به من گفته بودن خیلی تاثیر داشت):
دلایل مخالفت خانواده:
1) 1 سال از من بزرگتر بود
2) از لحاظ سطح تحصیلی، دیپلم بود.
3) از لحاظ سطح مالی و فرهنگی خانواده که از ما پایین بودن
!!!
بعد از اون ماجرا، با خانومی آشنا شدم با این مشخصات
1) 1 سال کوچکتر از من
2) دانشجو
3)از لحاظ سطح مالی و فرهنگی تا حدی مشابه هستیم.

یک مدت که از رابطمون گذشت به علت نگرانی از رابطه قبلیم و بعضی مشکلات خواستم ادامه ندم چون میترسیدم بعدا خودش اینو از من بخواد(که ادامه ندیم)، من بدون اینکه دلایلم رو بگم میخواستم جدا شم ولی صادقانه بگم از من خیلی خوشش اومده بود و اجازه نداد. تا اینکه پس از مدتی که با هم صمیمی تر شدیم رابطه قبلیم و مشکلاتم رو گفتم و انصافا خوب با من برخورد کرد. ما خوشبختانه!!! یا متاسفانه خیلی با هم صمیمی شدیم به طوری که با هم رابطه جنسی هم داشتیم(البته در حدی که مشکلی پیش نیاد)، من و اون هر دو میشه گفت که حس جنسیمون بالاست! البته من از اینکه چنین کاری رو انجام دادم حس خوبی ندارم. واقعا دوستش دارم، دختر شوخ، پرانرژی هست و من از لحاظ ظاهر هم کاملا ازش راضی هستم. تا الان هم تا جایی که من میدونم با من کاملا صادق بوده.
من میخواستم پس از تموم شدن پروژم مطلب را با خانواده خودم و خانواده ایشون مطرح کنم ولی ...
الان مشکل من موارد زیره
1) اگر دوره کارشناسی ارشدم به مشکل برخورد کنه چیکار کنم؟؟
2) آیا اینکه ما به این شکل قبل از ازدواج با هم بودیم در آینده برامون مشکل ساز خواهد بود؟
3) مورد دیگه هم اینکه میگن بعد از ازدواج ممکنه نسبت به هم بدبین بشیم؟ البته این مورد رو از زمانی که مقالاتی در این زمینه خوندم متوجه شدم و به نوعی داره برام مشکل ساز میشه.
اینکه آیا ممکنه بعد از من هم کس دیگری رو به حریم خودش راه بده؟

الان واقعا نمیدونم آیا به سمت ازدواج حرکت کنم یا قطع رابطه؟!
من فرصتم برای تصمیم گیری کمه، لطفا اگر میتونید راهنمایی کنید.