به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    روش صحیح آرام سازی فرد عصبانی چگونه است.


    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    نقل قول نوشته اصلی توسط gh.sana
    محمد ابراهیمی : اگر تو موقعیتی همسرت خیلی عصبانی بود چه کار میکنی برای آروم کردنش و اگر تلاشت بی فایده بود چه می کنی؟

    اوه اوه تا دلت بخواد من توي اين موقعيت بودم و خوشبختانه موفق هم بودم....يه چيزي بگم نخندي ها...من هر بار چندين روش رو براي اروم كردنش بكار بردم به اين خاطر الان نميدونم اين ميكس كردن روش ها چه طوري رووش اثر كرده...يه بار با عصباني شدن من ارووم ميشه يه بار با غمگين شدن و يه بار با بيخيالي من...خلاصه هر دم از اين باغ بري ميرسد...

    معمولا تلاشم نتيجه داشته يادم نمياد بي نتيجه مونده باشم...
    البته گاهي هم سكوت من و نخنديدن من براش از هر چيزي كشنده تره...از اونجايي كه من يه لحظه اروم و قرار ندارم اگه ببينه ساكت شدم داغون ميشه...از اين روش هم استفاده ميكنم...البته فقط گاهي...چون مثل شمشير دو لبه اس گاهي جواب معكوس ميده...
    .
    سلام
    چون این روشهای آروم سازی که در مورد همسرت ذکر کردی، معطوف به خودتون هست.(یعنی به اقناع روانی شما کمک می کند نه همسرتون)، در کوتاه مدت به نظر می رسد که مفید واقع شود. اما متاسفانه در دراز مدت منجر به فراری شدن و اجتنابی شدن و درون ریزی همسرتون می شود.

    لذا به نتایج زودرس آن خوشبین نباش.

    روشهای تاخیری، هم حسی، کاهش عقلانی سازی، کاهش عامل تحریک و .... را باید جایگزین کنید.

    جتاب مدیر اگر لطف کنید راجع به خط آخر ارسال قبلیتون:
    "روشهای تاخیری، هم حسی، کاهش عقلانی سازی، کاهش تحریک پذیری، و .... را باید جایگزین کنید."
    بیشتر توضیح بدهید ( بخصوص با مثال) ممنون میشوم.

    ضمنا منظورتون از "کاهش عقلانی سازی" چیه؟

    ...................
    اینجا برای طرح این سوال خوب بیییییییییییییییییییییید؟

  2. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (سه شنبه 15 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم عصبی هست و فکر میکنه همه حقش رو خوردن.
    توسط tanha67 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 شهریور 95, 16:43
  2. شوهرم با اعصابم بازی میکنه
    توسط آبی دریا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 01:12
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 اردیبهشت 94, 20:15
  4. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  5. با صبر برنده بازی شوید/ چگونه با همسر عصبانی رفتار کنیم؟
    توسط دختر بیخیال در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 اسفند 92, 08:54

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.