حال خوشي ندارم...از اينكه ميبينم بين ادمهايي زندگي ميكنم كه حرمت كانون خانواده و زندگي متاهلي بقيه براشون اهميتي نداره...به خدا بايد خجالت بكشيم...شرم داره...وقتي يه حيوون جفتش رو انتخاب ميكنه تمام حيووناي ديگه دور اون جفت رو خط ميكشن...اما ما ادما...يه خانم با يه اقاي متاهل...يه اقا با يه خانم متاهل...اين سراشيبي رو تا كجا ميخوايم ادامه بديم؟؟
اشرف مخلوقات داره به كجا ميرسه؟؟
من نگرانم...نگران زندگي و همسر عزيزم...نگرانم كه نكنه يكي از اين افراد سر راه زندگي اروم من پيدا بشه...نكنه وقتي جشن تولد بچه ام رو جشن ميگيرم همسرم با يه دوست معمولي در حال گشت و گذار باشه؟؟
متاسفم از بيخيالي و نامردي هم جنسان خودم...
متاسفم
خدا همه مارو به راه راست هدايت كنه و حرمت خونه و خونواده رو يه بار ديگه به همه بفهمونه![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)