مدیر همدردی نوشته :
وقتی مشکلی اینطوری مزمن میشه، درمانش بیشتر زمان می بره و صبوری می طلبه.
معمولا این همه فاصله بین زن و شوهر یکباره و بی مقدمه صورت نمی گیرد. تک تک اختلاف نظرها، ضعفها، نحوه ارتباط های شما با هم ، نحوه برخوردتون با مشکلات، نحوه تقسیم وظایف، نحوه انجام مسئولیت ها، نقش قربانی بازی کردن، نقش حامی بازی کردن و ... ، همه دست به دست هم می دهند تا زاویه انحراف شما روز به روز بیشتر شود.
از آنجا که واقعا دقیق مسائل شما برای ما ناشناخته هست، ارزیابی مسئله طلاق امکان پذیر نیست.
پیشنهاد می دهم برای شناخت دقیق مسائلتون و ارزیابی از درمان آنها، ( اگر او مراجعه نمی کند) حداقل خودتون
چند جلسه مشاوره حضوری داشته باشیدو با مثال و با جزئیات در مورد مشکلات و اختلافات خود صحبت کنید. و تکالیف مشخص شده را به کار بگیرید تا روشن شود آیا با تغییر با ثبات در رفتار شما او نیز به صورت تکمیل تغییر می کند یا نه؟
به هر حال پس از جلسه های مشاوره اگر یقین حاصل شود که نبود او بیشتر به آرامش و رشد شما می انجامد شاید طلاق چاره کار باشد. اما در اکثر موارد در همین جلسات مشاوره طرفین به این می رسند که بسیاری از راهها را نرفته اند که اتفاقا به تغییر مثبت در زندگیشون نیز می انجامد
علاقه مندی ها (Bookmarks)