سلام دوستای عزیزم.منم پریماه ..شاید خیلی از دوستان از قبل در تایپیکهای دیگه منو بشناسن. مشکل من این بود که احساس تنهایی زیادی میکردم و وقتی اتفاقی با یه آقایی آشنا شدم خیلی ذهنم درگیر ایشون شده بود.ما فقط یک بار اونم دوماه قبل همو دیدیم و به خاطر اینکه اون آقا خیلی خیلی ظاهربین بود و نظر آبجیش خیلی واسش مهم بود همه چی تموم شد ومن کاملا اونو فراموش کردم..ت
وی این مدت هم خواستگار داشتم اما به دلایلی گفتم نه. یک هفته گذشته از طریق یه سایت همسریابی با یه آقایی آشنا شدم که شرایط نسبتا خوبی داشتن و میگفتن شرط اصلی واسشون ایمانو نجابته..گفتن میخان ازدواج کنن و بعد ازچند روز آشنایی مقدماتی و صحبتهای تلفنی گفتن حاضرن بیان رسما خواستگاری تا موضوع جدی دنبال بشه.اما من گفتم ما که هنوز همو از نزدیک ندیدیم .بهتره بیاین تا یه جلسه حضوری حرف بزنیم.ایشون واسه شهر ما نیستن و کرمانی هستن.داداششون یشهرما زندگی میکنه.خلاصه اینکه قراره فردا بیان شهرما و حضوری همو ببینیم و بیشتر آشنا بشیم که اگه به دل هم نشستیم بیان خواستگاری.حتی ایشون گفتن اگه من رضایت بدم آخر هفته داداشو زنداداششون بیان خونمون که من گفتم فعلا نه ..همه چی در مجموع خوب پیش میره اما راستش دیروز از سرکارم با یه ایمیل دیگه بهشون ایمیل زدم و خودمو یه دخترخانم 24 ساله اهل کرمان معرفی کردمو بهش گفتم میخام باهاتون به قصد ازدواج آشنا بشم..صبحی که با اون آی دی ایمیلو چک کردم دیدم جواب داده که من فقط قصدم ازدواجه و اتفاقا منم اهل کرمان هستم و یه شماره ایرانسل داده بود و مثلا به اون دختر که نمیدونست منم گفته بود بهش زنگ بزنه .و تاکید کرده بود قصد دوستی نداره............
از اون طرف نیم ساعت پیش به من پیام داد که پریماه من بلیط گرفتم و فردا عصر همو میبینیم..از من خواست خوب فکر کنم و هرسوالی دارم ازش بپرسم...نمیدونم چیکار کنم برم ببینمش یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا بگم که اون آی دی واسه من بوده؟ توروخدا زود بگین چیکار کنم که اگه میگین نرم باهاش صحبت کنم بهش بگم بلیطشو کنسل کنه............؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)