سلام .
از امشب میخوام از کتاب برجسته ابوالقاسم فردوسی ( البته نه به ترتیب ولی حتی المکان به ترتیب) برای شما دوستان مطالبی شیرین و پر محتوا را به یادگار بگذارم .
امیدوارم لذت ببرید .
تشکرشده 3,286 در 817 پست
سلام .
از امشب میخوام از کتاب برجسته ابوالقاسم فردوسی ( البته نه به ترتیب ولی حتی المکان به ترتیب) برای شما دوستان مطالبی شیرین و پر محتوا را به یادگار بگذارم .
امیدوارم لذت ببرید .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)