سلام .

حتما شنیدین از قدیم گفتن دختر و پسری که می خوان با هم ازدواج کنن باید هم کفو هم باشن . باید تکمیل کننده و مکمل هم باشن .
به نظر من چیزی که مهمه اینه که بدونیم برای مکمل بودن باید دوفرد شبیه هم باشن یا متفاوت از هم ؟ گاهی تفاوتها اگر چه جذابند و به نظر تکمیل کننده ی طرفین اما در دراز مدت عذاب آور خواهند بود همونطور که شباهتها هم به اندازه تفاوتها می تونن دوست داشتنی و البته گاهی منزجر کننده به نظر بیان ...
مثلا به نظر شما آیا آدمی که اصولا عادت به پشت گوش انداختن کارهاش داره از کسی خوشش بیاد که برخلاف او بسیار مصمم و متعهد به انجام امور مختلف در زمان های تعیین شده باشه می تونه فکر کنه که اون فرد می تونه مکمل او باشه ؟ ... یا به عکس و ...