به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 دی 89 [ 10:17]
    تاریخ عضویت
    1389-3-11
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    2,301
    سطح
    29
    Points: 2,301, Level: 29
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا مرا راهنمايي كنيد(قطع ارتباط با خانواده شوهرم)

    شوهرم منو مقصر ميدونه در حاليكه از اول مادرش مقصر بود دوست داشت پسرش تنها بره منو مراسماشون دعوت نميكرد .خوب منم بهم برميخورد ناراحت ميشدم.
    شوهرم خيلي غده خانوادشم همين طورن .غرورش اجازه نميده به من بگه به خونمون زنگ بزن يا بريم خونمون .به خاطر غرورش ميخاد من ازش درخواست كنم كه بريم خونتون .
    منم غرورمو شكستم ولي اونا باز نخاستن .
    علت اينكه ميخام رابطمو باهاشون اصلاح كنم اينه كهرفتار شوهرم باهام بهتر بشه وتنها نره اونجا بينمون خيلي فاصله افتاده .شوهرم منو دوست نداره اگر مادرش چيزي ازش بخاد سريع انجام ميدهمثلا بگه بيا خونمون تنها بيا ميره اگه بگه منو با خودش نبره اين كارو ميكنه ولي اگه من ازش بخام كه تنها نره يا منو با خودش ببره اين كارو نميكنه .شوهرم خيلي بددهنه مخصوصا وقتي در مورد خانوادش من ازش انتقادي ميكنم منو به باد ناسزا وفحش ميبنده يا وقتي راجع به مسايل مالي باهاش بحث ميكنم همينطور .اون به خانوادش كمك مالي ميكنه از من پنهان ميكنه اين مساله عذابم ميده نه كنترلي روي مسايل مالي زندگيم دارم ونه حق نظر دادن راجع به رفت وامدش وكارايي كه انجام ميده .
    فكرميكنم اگه رابطمو با خانوادش خوب كنم ميتونم بهتر كنترل زندگيمو به دست بگيرم ميخام دوستان كمك كنن ونظر بدن كه بايد چه كار كنم

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 دی 89 [ 10:17]
    تاریخ عضویت
    1389-3-11
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    2,301
    سطح
    29
    Points: 2,301, Level: 29
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا مرا راهنمايي كنيد(قطع ارتباط با خانواده شوهرم)

    چرا هيچكس راهنمايي نميكنه ؟ يعني مشكل من راهحل نداره ؟

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا مرا راهنمايي كنيد(قطع ارتباط با خانواده شوهرم)

    سلام دوست خوبم
    نازیلا جان، عزیزم با این مسائلی که پیش اومده اول متاسفم که این چنین آسیب دیدی. بعد هم این یه موضوع خیلی عمیق بین شما و شوهرتون و خانواده همسرتون هست که احتیاج به موشکافی داره و با توجه به اینکه شوهرتون دست روی شما بلند کرده باید دقیق بررسی بشه توسط مشاور که بتونید کامل براش توضیح بدهید و ریز قضیه رو بهش بگوئید و اهل فن باشه بتواند به شما راهکار بده که ارتباط برقرار کنید یا نه. به هرحال پیش یه مشاور بروید به نظر من بهتره. امیدوارم که زندگی تون به آرامش برسه موفق باشید.

    ولی عزیز من یه نصیحت خواهرانه اینکه همیشه سعی کن احترام شوهر و خانواده شوهرت رو نگه داری همیشه به مادر شوهرتون احترام بگذارید و اون طوری که اونا می خواهند باشید نه اونطوری که خودت دوست داری. باید اونا رو راضی نگه داری. اگه شما احترام شوهرتون رو حتی موقعی که عصبانی می شه نگه دارید اون موقع به خودش اجازه نمی ده که ادامه بده.


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رهايي از وابستگي(انسان رهايي يافت
    توسط fateme71 در انجمن نامزدی و عقد
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 تیر 92, 17:27
  2. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 16:21
  3. تنهايي
    توسط عسل بانو در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 شهریور 91, 22:29
  4. راهنمايي براي شروع تلاش براي فردايي بهتر
    توسط roz_zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 دی 89, 12:45
  5. منو راهنمايي كنيد تنهايي وبي كسي دارد مرا از پادرمي اورد
    توسط تابي در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 دی 87, 09:18

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.