به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 فروردین 91 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1388-9-18
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,700
    سطح
    31
    Points: 2,700, Level: 31
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 73 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    روزهای بی گاه...

    سلام دوستان
    چند ماهه پیش تاپیکی با اسم باور نمیکنم... را ایجاد کردم و برام رضایت بخش بود ولی در مرحله ای از اون تاپیک توقف کردم نه اینکه خواهان توقف اون بودم،بلکه نتونستم ،یعنی حالم مساعد نبود(ممنون ار دوستان بخصوص از فرشته مهربان )
    الان نمیتونم بگم خیلی بهترم ولی خب بازم خدا رو شکر
    مشکل من اینجاست که در مورد آیندم و بهتره بگم رقم زدن آینده با دستای خودم تردید دارم،میترسم پیش برم...
    دوست دارم زندگی خیلی خوبی برای خودم بسازم،میخوام ولی ترس و احساسات ناخوشایند ... وجود دارند
    با شما عزیزان در میان میذارم،خوشحال میشم راهنماییم کنید
    همونطور که قبل هم گفتم نامزدی من بهم خورده،
    من قبل از انتخاب همسر، و میتونم بگم از دو،سه سال قبل راجع به انتخاب همسر و حواشی آن مطالب بسیاری خواندم وبا افراد موفق صحبت میکردم و یه جورایی همیشه کنجکاو بودم که ببینم افرادی که در ازدواج موفق بودند معیارهاشون چی بوده و چطور به نتیجه رسیدند
    خلاصه اینکه من از اون دسته بودم که:
    نه چشم بسته عاشق شده بودم که بدون فکر بخوام انتخاب کنم
    نه خلاف ارزش های خانواده رفتار کردم
    نه نیاز بخصوصی خیلی بهم فشار میاورد
    نه انتظارات و خواسته های عجیب و غریب داشتم
    نه سنم بالابود که تحت فشار باشم
    نه فشار خانواده و ... روم بود
    و...

    در کل میخوام بگم تلاش خودمو برای انتخاب همسر مناسب کردم ولی با کمال تعجب (هم برای خودم هم بقیه افرادی که منو میشناسن) از اون همه آگاهی و بررسی و تلاش به نتیجه ی معکوسی رسیدم
    الان چند جور ترس و دودلی دارم

    1-اینکه با وجود خواستگار(اگر در شرایط عادی بودم بررسیش میکردم) دوست ندارم مراحلی که قبلا رفتم وتلاشم رو کردم ولی جواب نگرفتم روپیش برم (چون خطی مشی زندگیم تغییری نکرده )
    وقتی فکرشو میکنم که قرار باشه خواستگار بیاد خونه و همون مراسم وصحبتهاو ... بخواد تکرار بشه گریه ام میگیره،یاد نامزدم میفتم و اون همه مراحلی رو که با هم طی کردیم تا به نتیجه برسیم همه بهم میگفتند شما هم نوبرید،چه میدونم شورشو در آوردید و... چند ماه دارید همدیگرو بررسی میکنید! ؟؟؟
    شاید افراد عادی درست میگفتند ما هر دو سخت گیر بودیم.آخر چی شد؟؟؟
    شکست بعد از انتخاب آگاهانه و با تامل و.......
    از طرف دیگه هم دوست ندارم به خاطر فرار از یک سری واقعیتها بدون فکر فقط به خاطر اینکه ازدواج کنم جواب مثبت به کسی بدم"هرچند خیلی ها که الان اظهار خوشبختی هم میکنند میگن ازدواج هندونه در بستس و هرچی حساس باشی که خواستگارتو بررسی کنی به نتیجه زیادی نمیرسی،چون هندونه دربستس دیگه!!!!!!! موندم به خدا.....

    2-اصلا نمیدونم اگر طرف که نمیدونه من قبلا نامزد داشتم چطور باید بهش بگم که هم حق اون ضایع نشه هم آینده من ،اصلا اگر هم گفتم اگر براشون خیلی مهم بود و حساس بشن و هی توضیح بخوان و....... چی؟ اگرم که به خاطر این موضوع ادامه ندن...

    3-حالا یه چیز دیگه!!! این اتفاق افتاد و طرفم روشن فکر بود و نامزدی گذشته ام و محرمیت خیلی براش مهم نبود و پیش رفتیم.....

    فکر اینکه بخوام با کس دیگه ای غیر از نامزد سابقم اونقدر صمیمی بشم و برم و بیام و بگم و بخندم و تا اون حد بهش نزدیک بشم ، گیجم میکنه . یعنی چطوری میتونم با یکی دیگه مثل نامزدم خوش و خرم دست همو بگیریم و کنار هم قدم بزنیم ،
    معرفیش به همون آدمای قبلی و
    بودنش تو همین خونه و کنار همون سفره با همون افراد خانواده و فامیل و
    دست آخر خلوت و ... آخه من چطور این چیزا رو کنار هم بچینم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چطور کسی جای اون در کنار من قرار بگیره!!!!

    1سال به خودم فرصت دادم ولی جدا" این سوالا جلوی چشمام رژه میرن....

    برام دعا کنید
    ممنون میشم راهنمایی کاربردی هم بشنوم

    در غم من روزها بی گاه شد
    روزها با سوزها همراه شد

  2. 4 کاربر از پست مفید آسمان ابری تشکرکرده اند .

    آسمان ابری (یکشنبه 23 خرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  2. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  3. همسرم روزه نمیگیرد چه برخوردی با او داشته باشم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 09 مهر 90, 14:57
  4. نظر در مورد وزن همسر
    توسط sina.sina11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 04:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.