به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 خرداد 89 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    2,064
    سطح
    27
    Points: 2,064, Level: 27
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    <<مباحثه یک زن و شوهر از دیار ونوس و مریخ>>


    سلام عزیزان .
    من 3.5 سال از ازدواجم میگذرد و یک فرزند دارم .هر چی که یادم هست ار همون ابتدای آشنایی با شوهرم میخواستم پیش مشاور بروم بعنی نیاز بود یک بار هم در دوران نامزدی رفتم اما مثمر ثمر نبود با اینکه شخص معروفی بود و تازه به من گفت که من ار شما دارم یاد میگیرم.به هر حال توی اینترت دنبال کمک به مشکلم بودم که به این سایت رسیدم و تصمیم گرفتم که به نحوی جدید مطرحش کنم.
    نحوی جدید!
    من و شوهرم اختلاف وحشتناک و بزرگی نداریم اما از همون اول موارد بسیار زیادی پیش آمد که من به شخصه خیلی سعی کردم با حرف زدن و درک کردن همدیگه حل و رفعش کنیم اما فقط کدروت رفع میشد و دوباره سر موضوع مشابهی روز از نو روزی از نو!
    در واقع بحث و گفتگوی ما به آشتی میرسید اما به نتیجه نه.
    شوهرم نمیتونه من رو درک کنه و دیدگاه خودش رو حاضر نیست تغییر بده و نمیدونم شاید نمیتونه خودش رو جای من بگذاره و فقط به خودش حق میده.
    الان احساس میکنم که یک فاصله عاطفی بین ما افتاده به طوری که من به شخصه اصلا دیگه حوصله صحبت کردن در مواردی که پیش می آید را ندارم و از کنارش رد میشم چون میدونم نتیجه ای در بر نداره.خیلی اوقات بین ما سکوته.البته شوهرم کمی کم حرف هست و من هم زیاد ادم پر حرفی نیستم و البته چون بیشتر اوقات احساس میکردم حرفام براش جذاب نیست کم کم میل به حرف زدن هم در من فروکش کرد.
    می ترسم همین مشکلات کوچک و زیاد باعث مشکلات بزرگتری شود.
    این شد که از شوهرم با کلی خواهش خواستم تا با هم در این سایت حرفامون رو بزنیم و دیدگاه دیگران رو هم ببینیم چون شوهرم اصلا حرفای من رو قبول نداره.
    و من میخوام منتظر بشم تا اون شروع کنه هر چند من حرف برای گفتن زیاد دارم و البته خودش هم میدونه...
    حالا می خواستم ببینم اگه مشکلی نیست از نظر مدیر محترم ادامه بدیم...

  2. 3 کاربر از پست مفید *ونوس* تشکرکرده اند .

    *ونوس* (یکشنبه 16 خرداد 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منم دوس دارم یه ازدواج موفق جوری ک خودم میخام داشته باشم:(((
    توسط SHahr-Zad در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 93, 23:50
  2. ریخت منحوس جاریمو دیگه نمیبینم
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 اردیبهشت 92, 01:47
  3. عروس بزگتر بهتر است یا عروس کوچکتر خانواده؟
    توسط باربی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 شهریور 91, 20:52
  4. داماد کوچک تر از عروس !
    توسط lord.hamed در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 آبان 90, 00:08
  5. دوس دارم یه دختر شاد و پر انرژی باشم:)
    توسط nazlin1990 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 15 مهر 90, 12:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.