به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: از بین رفتن ااحساس علاقه

    بدون شرح!

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    در ضمن آقای chashmdarrah از فقدان هرگونه ابراز علاقه رنج میبرند و در تردید
    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

    اما در توصیه پایانی گفته ام>>> ابراز علاقه زیاد و خارج از حد توصیه نمی شود.[/

  2. کاربر روبرو از پست مفید بی دل تشکرکرده است .

    بی دل (یکشنبه 08 فروردین 89)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 فروردین 89 [ 04:54]
    تاریخ عضویت
    1388-9-27
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,825
    سطح
    32
    Points: 2,825, Level: 32
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از بین رفتن ااحساس علاقه

    از بی دل عزیز ممنونم! واقعیت اینه که عدم ابراز علاقه ایشون به خاطر شرم و حیا نیست!! بلکه ایشون واقعا نه تنها قادر به ابراز علاقه که قادر به ابراز محبت ( در حد بهتر شدی ؟ سردردت بهتره ؟ قرص میگرنتو خوردی و...) نیستند! خونواده ایشون اینطوری بوده و ایشون هم تحت تاثیر همون خونواده! اصلا ابراز علاقه نمی کنند. رابطه از اونجایی که من در حسرت محبت دخترانه به سر می برم خسته کننده شده و من فقط می خوام بدونم اگر ایشون تغییر نمی تونه کنه رابطه رو قطع کنم!

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: از بین رفتن ااحساس علاقه

    چرا با ایشان نمیروید پیش یک مشاور؟ بالاخره با مشاوره حضوری و صحبت کردن با نامزدتون بهتر میتوانند به شما جواب بدهند. این موضوعی را که شما مطرح کردید اگر برایتان مهم باشد و در آینده ایشان نتواند پاسخ رفتاری مناسبی به نیاز عاطفی شما بدهد پس از ازدواج ایجاد اشکال خواهد کرد. کما اینکه بنده مواردی را دیده ام که بعد از آمدن بچه تازه آقا به این فکر افتاده که باید برای این نیازش کاری کند و... ( در صورتی که در دوران نامزدی هم مشکل را فهمیده اند اما فکر میکرده اند که پس از ازدواج درست خواهد شد)

    ضمنا آنچه شما به عنوان مثال بیان کردید: ( در حد بهتر شدی ؟ سردردت بهتره ؟ قرص میگرنتو خوردی و...) اینها بر میگردد به یکسری آداب اجتماعی و مهارتهای ارتباطی که خوب نه فقط نامزد بلکه از هرکس دیگری هم طبیعی است که در موقعیت خاص خودش پرسیده شود. و بی تفاوت بودن از این نوع ربطی به حجب و حیا و... ندارد.

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 فروردین 89 [ 04:54]
    تاریخ عضویت
    1388-9-27
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,825
    سطح
    32
    Points: 2,825, Level: 32
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از بین رفتن ااحساس علاقه

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    چرا با ایشان نمیروید پیش یک مشاور؟ بالاخره با مشاوره حضوری و صحبت کردن با نامزدتون بهتر میتوانند به شما جواب بدهند. این موضوعی را که شما مطرح کردید اگر برایتان مهم باشد و در آینده ایشان نتواند پاسخ رفتاری مناسبی به نیاز عاطفی شما بدهد پس از ازدواج ایجاد اشکال خواهد کرد. کما اینکه بنده مواردی را دیده ام که بعد از آمدن بچه تازه آقا به این فکر افتاده که باید برای این نیازش کاری کند و... ( در صورتی که در دوران نامزدی هم مشکل را فهمیده اند اما فکر میکرده اند که پس از ازدواج درست خواهد شد)

    ضمنا آنچه شما به عنوان مثال بیان کردید: ( در حد بهتر شدی ؟ سردردت بهتره ؟ قرص میگرنتو خوردی و...) اینها بر میگردد به یکسری آداب اجتماعی و مهارتهای ارتباطی که خوب نه فقط نامزد بلکه از هرکس دیگری هم طبیعی است که در موقعیت خاص خودش پرسیده شود. و بی تفاوت بودن از این نوع ربطی به حجب و حیا و... ندارد.
    من با ایشون مشاوره هم رفتم اما اثرگذار نبود. تصور کردم شاید بعد از ازدواج تغییر کنند که اینطور که معلومه تغییری نمی کنند!

  6. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    3,297
    سطح
    35
    Points: 3,297, Level: 35
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: از بین رفتن ااحساس علاقه

    سلام به همه دوستانم ...سال نو همگی هم مبارک
    آقایchashmdarrah شما در یک رابطه برای اشنایی هستید و قصد شما هم ازدواج هست یعنی یه رابطه بلند مدت که در آن احساس ارامش و دوست داشته شدن داشته باشید و خیلی از نیازهای روحی و عاطفی شما پاسخ داده بشه ...ولی وقتی کسی نتونته از شما بپرسته ، حالت بهتر شده ، پس ابراز محبت را باید به طور کل فراموش کنید.
    شما که نمیتونید بعد از ازدواج همش در حسرت یک جمله محبت امیز از طرف ایشون باشید.باید با خودتان رو راست باشید و تا وابستگی بیشتر نشده تصمیم قطعی را بگیرید.
    یاد یه جمله در یک فلیم افتادم >> یک پایان تلخ بهتر از یک بی پایان تلخه...البته امیدوارم زندگی شما هیچوقت تلخ نباشه ...


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.