با سلام .
امروز میخوام یه مطلبی بنویسم که توی این سایت ندیدم و میخوام نظراتتونو بدونم ...
موضوع اینه :ازدواج اقوام با یکدیگر !!!!
مثلا توی فامیل های ترک زبان ازدواج با شمالی ها خیلی سخته و یه مسائلی همیشه بینشونه و یا شمالی ها همیشه میگن دختر به ترک نمی دم اما از ترک دختر می گیرم !
خوب یا توی کردها - لرها و مشهدی ها و اصفهانی ها و قمی ها و .... یه سری برداشهایی وجود دارد که باعث یه نوع بد بینی و یا قضاوت نادرست در مورد قوم های دیگر دارند ... « شاید هم درست باشد»
من قضاوت رو به عهده شما می گذارم .








علاقه مندی ها (Bookmarks)