به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    خانم ها چرا اینقدر زود!!

    سلام.

    چند روزی در کلینیک مشاوره::


    کلینیک روان شناسی(مشاور و مراجعه)

    (صدای گریه بچه)

    مشاور> سلام. خوب هستید؟
    مراجع> ممنون آقای دکتر

    مشاور> مشکلتون چیه؟
    مراجع> می خوام از همسرم طلاق بگیرم!

    مشاور>خانم شما چند سالتونه؟
    مراجع> 20 سال اقای دکتر

    مشاور> این فرزند شماست؟
    مراجع> بله.....

    مشاور> چندسال ازدواج کرده اید؟
    مراجع> یک سال

    مشاور> یک سال؟! خانم فکر نمی کنید برای بچه دار شدن زود بود؟
    مراجع> دیگه شد آقای دکتر . از دستمون در رفت.

    مشاور> از دستتون درد رفت!
    ................................................
    مراجع دوم:

    مشاور>> بفرمایید. خوش آمدی دخترم.. چه مشکلی داری؟
    مراجع>> آقای دکتر . می خوام بچمو بندازم ولی خانواده همسرم نمی ذارن.. ریختم بهم

    مشاور>> دخترم مگه شما فرزند دارید؟
    مراجع>> بله آقای دکتر الان باردارم... یکی دیگه هم دارم 2 سالشه

    مشاور>> عجب!! دخترم خود شما چند سال دارید؟
    مراجع>> 18 سال

    مشاور>> دخترم.. شما هنوز خودتون بچه هستید اون وقت داری بچه نگه می داری(البته توی دلش)
    مراجع>> چیه بهم نمیاد..چیکار کنم هی این خانواده همسر گیر دادن که.... ...(اونم توی دلش)

    .................................................. .........

    خانم ها چرا اینقدر زود؟؟


    ما تاکید می کنیم حداقل 3 تا 5 سال بعد از ازدواج بچه دار شوید.
    اون وقت ما می بینیم یک دختر 18 ساله و یا حتی 24 ساله که خودش توان اداره زندگیش را نداره وظیفه مهم بچه داری و فرزندپروری رو برعهده می گیره.

    چرا روان شناسان تاکید دارند 3 تا 5 سال بعد ازدواج بچه دار شوید؟؟



    چون شناخت کامل و پایه های زندگی مشترک بعد از 5 سال از تشکیل اولین لحظه زندگی زناشویی حاصل میشه.

    حالا ما قبل از این شناخت مهم به فکر بچه دار شدن هستیم؟؟

    قدری فکر کنیم... اگر قبل از مدت ذکر شده بچه دار شویم آیا بازهم باید انتظار داشت هیچ طلاقی صورت نگیرد..هیچ بچه طلاقی نباشد؟

    البته این موارد بسته به سن خانم و آقا و موقعیت خانوادگی فرق می کند اما من کلی گفتم.

    خانواده اقا....> چرا این قدر تاکید دارید عروستان بعد از چندماه زندگی زناشویی صاحب فرزند شود؟؟

    .................................................. ..........

    تنها تجربه کوچکی بود از مشکلات برخی از مراجعان.


    خانم ها چرا اینقدر زود؟؟؟

  2. 11 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (پنجشنبه 20 اسفند 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 اردیبهشت 93, 11:43
  2. اهای جماعت من زود زود میگ میگی وابسته میشم.کمکم کنید
    توسط gheryeh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 خرداد 92, 15:29
  3. من آدم حساس و زودرنجی شدم چی کار کنم؟
    توسط saharnaz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 شهریور 90, 17:34
  4. زود رنج کیست و زود رنجی چیست؟
    توسط keyvan در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.