سلام خواهش می کنم بگید باید چیکار کنم تا زنم را از طلاق منصرف کنم.
خانوم من باردار بود توی یه حادثه بچه سقط شد حالا حتی حاضر نیست منو ببینه میگه طلاق می خوام. میگه دلیلی برای زندگی با من نداره.
من عاشقشم.
تورو خدا کمکم کنید.
تشکرشده 50 در 9 پست
سلام خواهش می کنم بگید باید چیکار کنم تا زنم را از طلاق منصرف کنم.
خانوم من باردار بود توی یه حادثه بچه سقط شد حالا حتی حاضر نیست منو ببینه میگه طلاق می خوام. میگه دلیلی برای زندگی با من نداره.
من عاشقشم.
تورو خدا کمکم کنید.
koloni (شنبه 22 اسفند 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)