سلام دوســــــــــــــــــــــ ــــــــــتان عزیز
با موارد زیادی مواجه بودم که مایل بودند بعضی از دوستان که مسکلشان را مطرح می کنند و راهنمایی می گیرند و بعد می روند پیدایشان نمی شود و دیگران نمی دانند به کجا رسیدند ، قبل از رها کردن تاپیک و تالار بیایند و نتیجه را عنوان کنند ، حتی اگر نتیجه یأس و اعلام این که به جایی نرسیده و راهنماییها فایده نداشته است ، باشد .
این تاپیک را باز کردم تا عزیزانی که نتیجه ای از طرح مسئله ای که داشته اند گرفته اند و موضوع تاپیکشان با عنوان مربوطه به سرانجام رسیده ، بیایند و نتیجه را در اینجا ذکر کنند تا دیگر دوستان مطلع شده و دریابند که آخر مراجعه و راهنمایی گرفتن ها چی شد .
امیدوارم این تاپیک این خواسته را تحقق ببخشد .
ان شاء الله








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)